• sana79

    Vad tycker ni jag ska göra?

    Hej!

    Jag är 39 år gammal homosexuell man , och har varit i relation med kille 22 år i snart två år till början av februari. När vi var tillsammans bodde vi inte helt tillsammans utan han bodde i min lägenhet och jag bodde med honom några dagar i veckan, resten var jag min mamma är gammal och sjuk.

    Han klagade många gånger på att han inte fick tillräcklig tid, för jag var tvungen att jobba samt ta ansvar för min mamma. Han flyttade till Stockholm i februari och vår relation kom i kris, strax efter det fick han se mig i en dejtningsajte, jag förklarade för honom jag kände mig ensam och det var misstag och sen dess har vi bråkat mycket jag anklagat för honom för att han inte älskade mig och bara utnyttja mig för han fick bor gratis i min lägenhet för att han jobbade inte då han var ny i Sverige.

    Jag är riktig kär i honom och har svår se mitt liv utan honom , jag har ringer honom ofta och han
    har det svårt där uppe, han säger jag ville ha tid för att fundera om vi ska bli ihop igen, sen mars säger han det , han säger också att det bättre om jag skulle gifta med en tjej min framtid.

    Vad tycker ni jag ska göra? ska jag gå vidare? känns helt mörkt framför mig , är det allt för stor åldersskillnad som gör att relationer kan inte funka?

  • Svar på tråden Vad tycker ni jag ska göra?
  • Fredrica
    sana79 skrev 2018-05-26 11:22:22 följande:

    Tycker ni att jag har varit en ostabil partner? eller det som hände var mitt fel?


    Svårt att förstå allt du skrev riktigt men utifrån det lilla jag förstår så kanske han bara vill känna sig prioriterad?
Svar på tråden Vad tycker ni jag ska göra?