• sana79

    Homo

    Hej !
    Jag vill höra erfarenheter från er män som varit gay och trots det varit tillsammans med kvinnor , hur kändes det? och hur känns när man accepterar sin läggning?

  • Svar på tråden Homo
  • Anonym (Bi killen)

    För det första så är man inte homo,om man har tjej och tänder på killar också,då är man bisexuell,och killar är det mer oralt än på sättningar,vilket jag gillar också det är så skönt att få en hård kuk instoppad mellan skinkhslvorna????

  • Anonym (....en annan bikille)
    Anonym (Bi killen) skrev 2018-05-26 20:45:45 följande:

    För det första så är man inte homo,om man har tjej och tänder på killar också,då är man bisexuell,och killar är det mer oralt än på sättningar,vilket jag gillar också det är så skönt att få en hård kuk instoppad mellan skinkhslvorna????


    Finns ju en o annan som faktiskt har frun som en trofé, lever i en sexlös vänskapsrelation och utåt är hetero.... men i hemlighet knullar män. Läste om några sådana i SvD för ett tag sedan. Men visst låter det som man är bisexuell om man har sex med män o kvinnor.

    Jag tillhör dem som verkligen gillar påsättningar och att bli påsatt. När man blir påsatt så stimuleras ju prostatan inifrån, jätteskönt!
  • Anonym (Bi killen)

    Finns ju leksaker för det också,som man kan leka ..finns ju tjejer som gillar och tänder på det.

Svar på tråden Homo