Är min lärare tänd på mig?
Jag är 14 år, går i 7an, och allt började med att vi skulle få en ny lärare i början av 7an efter sommarlovet. Han var som en vanlig lärare från början och ja som vanligt, men sen märkte jag efter 4 veckor att han kollar på mig hela tiden, men det var ju som inget då, jag tänkte bara ?han kollar väl på alla säkert?. 1 vecka efter jag märkt det så varje gång han gick bredvid mig så strök han mig på ryggen, det var ganska obehagligt och det är fortfarande det.. Nu tänker ni säkert ?men det är inte så farligt?. Men vi hade ett viktigt prov i NO, och jag kan ingenting, och det är mitt sämsta ämne, han såg att jag intr hade skrivit något när det nästan var slut, för jag såg hur han kollade sådär, men då gick han mot mig och ställde sig nära mig och höll på min axel som var längst bort från han om ni fattar, sen kollade han på mig och viskade ALLA svar till mig.. det var ju bra för mig, men att själva läraren sa alla svar till mig. Men iallafall började han vilja prata med mig och hitta på jätte konstiga anledningar att gå till ett litet rum bara vi två hela tiden, och vi får inte ha mobilerna i skolan, och en gång såg han jag och 4 kompisar ha mobilerna och han sa till alla först, men vi vägrade, då skällde han på dom men inte mig, och tog deras mobiler men han tog inte min? Jag använder den hela tiden men han bryr sig inte? Och mina betyg var inte bra, och han visste att jag hade panik över dom så han sa inget till mina föräldrar. När han pratar med mig så kollar han inte i mitt ansikte, han kollar lite längre ner, och när vi pratar ställer han sig jätte nära mig och en gång kramade han bara mig i dedär lilla rummet? Vad ska jag göra?? Borde jag prata med någon?? Inbildar jag mig?? Vad håller han på med?? Kan någon snälla svara..