Backade hon ur?
jag sitter och funderar över en tjejkompis...som för någon månad sedan var så ivrig åka på en resa tillsammans med mig i 3 dagar...
kanske hon var impulsiv? hon skulle åka iväg fort för hon hade bråkat med sin kille...så sa hon att hon ska börja ett nytt liv och skita i honom...
sedan sa hon att hennes kille hade blivit arg eftersom hon sagt att hon ska åka med mig och vi ska ut på puben och dansa och spana på nya killar...
så funderade om hon återförenats med honom eftersom hon sa för ett tag sedan att de börjat prata igen så hade han sagt att hon inte får åka med mig...
och ignorerar mig... vet inte? men vi bestämde att boka gemensamt hotell så jag bokade in rum och jag betalade för båda... för ett tag sedan så gav hon 50% för hotellet för 2 månader sedan och resten 50% skulle hon överföra till mig idag.. men inte hört av något...så jag vet inte om hon inte har råd eller backat ur? försökt kontakta henne men inte fått svar...
Så jag funderar att bara låta det vara...jag har betalat min flygbiljett och min del av hotellet + 50% av hennes del för hotellet och det är inga pengar jag får tillbaka så om hon inte hör av sig så åker jag ensam isåf...
Jag har försökt kontakta henne så jag känner att om hon nu inte hör av sig och bara ignorerar vår resa så tror jag att jag avslutar vår vänskap isåf..för känns som att jag inte vill planera om hon sen bara försvinner när vi bokat klart allt. Eller vad tror ni? hur mycket tolerans ska man ha?