• FGK

    Illamående och yrsel efter missfall?

    Hej.

    Hur länge kan man må illa efter missfall? Fick missfall i torsdags(tempen sjönk och började blöda), var dödstrött i fredags och mådde lite illa igår och idag har jag mått jätte illa så pass så jag blivit yr. Har det med missfallet att göra? Hade mf den 1/4 också och mådde inte alls illa då..

  • Svar på tråden Illamående och yrsel efter missfall?
  • FGK
    Anonym (v) skrev 2018-05-28 10:47:41 följande:

    Hur är dina järnvärden?


    Sist jag lämnade blod (5 månader sen) så hade jag för låga värden. Men vet inte alls hur de är nu.. Ska antagligen in och ta test för sköldkörteln så de kanske kan kolla det då också.
  • Anonym (v)
    FGK skrev 2018-05-28 11:11:56 följande:
    Sist jag lämnade blod (5 månader sen) så hade jag för låga värden. Men vet inte alls hur de är nu.. Ska antagligen in och ta test för sköldkörteln så de kanske kan kolla det då också.
    Lämnade? Menar du blodprov? Du är väl inte blodgivare?
    Om du hade för låga värden borde du äta tillskott, speciellt som du haft missfall.
    Niferex fungerar på mig. elelr blutsaft
  • FGK
    Anonym (v) skrev 2018-05-28 11:20:38 följande:

    Lämnade? Menar du blodprov? Du är väl inte blodgivare?

    Om du hade för låga värden borde du äta tillskott, speciellt som du haft missfall.

    Niferex fungerar på mig. elelr blutsaft


    Jo jag var blodgivare, men har inte lämnat sen 5 månader tillbaka. (Lämnade aldrig under någon av graviditeterna).
  • Anonym (v)

    Om du varit blodgivare och sedan fått missfall och nu har yrsel kan det mycket väl vara symptom på dåligt blodvärde. Du har ju dessutom fått dåligt blodvärde konstaterat.
    Köp Niferex på apoteket och du komemr snart känna dig bättre.

Svar på tråden Illamående och yrsel efter missfall?