Varför är det så?
Hej!
En fråga som jag undrar över man har hört mycket om ultraljud när man ska få bilder om ett foster. När jag var igår med min fru för att få bilder så tänkte vrf hade man inte kunnat använda infraljud för att skapa bilder?
Hej!
En fråga som jag undrar över man har hört mycket om ultraljud när man ska få bilder om ett foster. När jag var igår med min fru för att få bilder så tänkte vrf hade man inte kunnat använda infraljud för att skapa bilder?
Varför uppfinner de inte saker som åker uppåt istället för nedåt när man släpper dem? Så slipper man tappa saker i golvet. Eller varför inte mobilskärmar som blir hela istället för spricker när man tappar dem? Kan molekylerna i glaset separeras tack vare en yttre kraft så kan de väl likagärna sammanfogas, liksom. Jag antar att uppfinnarna inte tänkt på det, eller så har de inte den kunskapen som du och jag har.
Hej!