• Anonym (Osäker)

har jag nån chans? han är en 10 poängare

Jobbar med en person som jag är sjukt attraherad av, men har svårta att läsa av denne. Kroppsspråket säger en sak men jag blir förvirrad, kan han vara intresserad av mig?

Han är en 10 poängare med en sjukt snygg kropp(vältränad) men jag är inte i hans kategori-.är kurvig och tränad men inte superfit som han.

Tycker det känns som vi har något men vet inte om det är inbillning eller om han faktiskt är intresserad. Hur fungerar ni killar? 

Vill så gärna tro att vi har något på g men har svårt att tro att jag kan få någon som han. Vad tycker ni killar om tjejer som tar initiativ? Hur ska jag göra för att få honom att fatta att jag är intresserad?  Har jag ens en chans?

• Svar på tråden har jag nån chans? han är en 10 poängare
  • Anonym (hm)

Vi vet ju inte hur han beter sig utifrån din text, men min erfarenhet är att ofta tycker inte tiopoängaren att han/hon är en tiopoängare. Dvs, man går ju inte runt och tänker att man står över de som inte (och på vems skala) ser lika bra ut.

Jag är då en åttaochetthalvtpoängare enligt min granne (haha), jag vet att många tyckt jag ser bra ut, men jag attraheras inte själv av bildsköna män.

Nu verkar ju män lite mer svaga för utseende än kvinnor, mer visuella, men det lär ju vara olika vad de tycker är vackert, och de flesta lär ju vilja ha något mer än ett utseende?

• Anonym (Sexig hjärna)
    Anonym (hm) skrev 2018-05-30 02:02:53 följande:

Vi vet ju inte hur han beter sig utifrån din text, men min erfarenhet är att ofta tycker inte tiopoängaren att han/hon är en tiopoängare. Dvs, man går ju inte runt och tänker att man står över de som inte (och på vems skala) ser lika bra ut.

Jag är då en åttaochetthalvtpoängare enligt min granne (haha), jag vet att många tyckt jag ser bra ut, men jag attraheras inte själv av bildsköna män.

Nu verkar ju män lite mer svaga för utseende än kvinnor, mer visuella, men det lär ju vara olika vad de tycker är vackert, och de flesta lär ju vilja ha något mer än ett utseende?

Håller med! En kvinna måste ha en inre utstrålning. Då blir man intresserad. Det yttre gör sitt till också. Det är helheten som gör en kvinna het. 8.5:a plus en sexig hjärna=10 poängare! Utan sexig hjärna fortfarande bara 8.5 poängare och kanske ännu lägre om man har en väldigt osexig hjärna. Dejtar bara smarta och godhjärtade kvinnor med humor. Mitt råd till ts fråga om han vill ta en fika och var dig själv.
Svar på tråden har jag nån chans? han är en 10 poängare