• Anonym (TS)

Så pinsamt, fått veta att min man luktat på mina trosor ett par gånger genom åren

Jag och maken tittade på nåt på tv?n och det var nåt komedi program och nåt med trosor, då erkände min man att han vid 2-3 olika tillfällen luktat på mina använda trosor! Jag höll på att smälla av för jag har (tyvärr!) bara gamla slitna trosor som jag borde bytt ut för länge sen, och med tanke på att jag är kvinna så blir det ju flytningar! Jag skäms så tusan över tanken på att han luktat på mina gamla slitna trosor.

Jag sa att han fick inte göra det igen, men va tusan det kommer han säkert göra nån gång ändå. Hur tänker ni män som gör sånt?

• Svar på tråden Så pinsamt, fått veta att min man luktat på mina trosor ett par gånger genom åren
  • Anonym (Lol)

Ajamen. Är den verkligen en så big deal?

• Anonym (TS)
    Anonym (Lol) skrev 2018-05-30 23:48:25 följande:

Ajamen. Är den verkligen en så big deal?

Hade det hänt nån annan så hade jag säkert skrattat åt det om jag hörde om det :-P . Men nu när det kommer fram att min man gör så med mina trosor så tycker jag det är pinsamt. Kommer gömma mina använda trosor i fortsättningen haha !
  • Mullbär

Han tyckte väl bara det var sexigt att det luktade fitta. Säkert extra spännande att kändes lite förbjudet. Jag skulle snappat upp det och gjort det till ett intressant förspel !! Varma fittiga trosor i hans ansikte, kanske smeka han med dom ;) 

• Mullbär
    Anonym (TS) skrev 2018-05-31 00:07:38 följande:
    Hade det hänt nån annan så hade jag säkert skrattat åt det om jag hörde om det :-P . Men nu när det kommer fram att min man gör så med mina trosor så tycker jag det är pinsamt. Kommer gömma mina använda trosor i fortsättningen haha !
    Hade det varit tonårssonen hade jag tyckt det var ett problem. Men nu är det ju din make! Han har väl varit i din fitta med ansiktet så vad gör det om han är i dina trosor ? :) 
  • Pentra

Så, du menar på allvar att du har problem med att din man gillar din kroppsdoft?! ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (TS)

Jag har väl lite svårt för tanken på använda trosor att det skulle vara sexigt och upphetsande helt enkelt. Och nu är vi mitt i småbarnsåren där sex och sexighet inte är särskilt prioriterat tyvärr. Men jag kanske hanterar detta fel? Jag kanske ska dra lärdom av detta och slå slag i saken och äntligen kosta på mig lite sexiga underkläder?!

• Mullbär
    Anonym (TS) skrev 2018-05-31 00:26:49 följande:

Jag har väl lite svårt för tanken på använda trosor att det skulle vara sexigt och upphetsande helt enkelt. Och nu är vi mitt i småbarnsåren där sex och sexighet inte är särskilt prioriterat tyvärr. Men jag kanske hanterar detta fel? Jag kanske ska dra lärdom av detta och slå slag i saken och äntligen kosta på mig lite sexiga underkläder?!

Ja alltså, jag tror inte att den motsvarande tanken att sniffa på en mans kalsonger är särskilt lockande för de flesta kvinnor haha! Men tror trosgrejen kan vara ganska vanlig hos män ändå, ganska logiskt om han gillar din fitta o det luktar lite av den.. Tänker att han kan bli tok-kåt om du gör något oväntat o sexigt med trosorna o honom, en lek av det liksom ;) Eller om du själv sniffar på dina trosor inför honom, blir lite samma grej som att doppa fingret o smaka på sig själv ! 

Sexiga underkläder är väl aldrig fel! Framförallt för självförtroendet får en boost när man känner sig fin :) Blir säkert uppskattat :D 
  • EmberEyes

Ja, om det största problemet i ditt liv och din relation är att din MAKE har sniffat på dina trosor några gånger, ja då är du både extremt lyckligt lottad och extremt pryd. Verkar lite konstigt att du lyckats få till några barn med en såpass dömande inställning till sexualitet och kåthet.

• Anonym (TS)
    EmberEyes skrev 2018-05-31 00:55:32 följande:

Ja, om det största problemet i ditt liv och din relation är att din MAKE har sniffat på dina trosor några gånger, ja då är du både extremt lyckligt lottad och extremt pryd. Verkar lite konstigt att du lyckats få till några barn med en såpass dömande inställning till sexualitet och kåthet.

Blev full i skratt åt din lilla analys, bättre lycka nästa gång
  • EmberEyes
    Anonym (TS) skrev 2018-05-31 01:00:23 följande:
    Blev full i skratt åt din lilla analys, bättre lycka nästa gång
    Tja, det var meningen att du skulle fnissa lite, så mission accomplished.
Svar på tråden Så pinsamt, fått veta att min man luktat på mina trosor ett par gånger genom åren