Svårt att komma med ny kille!?
Är det vanligt att man har väldigt svårt att komma med en ny kille?
Jag var tillsammans med mitt ex i ca 3 år, han var den första som fick mig att komma och lyckades otroligt nog med det redan första gången vi hade sex (men nej han var ingen superstjärna i sängen från början). Under tiden vi var tillsammans kan jag räkna gångerna jag inte kom när vi hade sex på mina två händer, och med tiden fick jag väldigt lätt att komma ffa vid oralsex.
Av olika anledningar gjorde vi slut, dejtat två killar några gånger (inte samtidigt) efter det, då jag kom när vi hade sex. Men vi klickade inte riktigt på alla plan...
Nu har jag sen ca 1 1/2 månad träffat en kille som jag verkligen gillar, vi klickar så bra och jag är nog tom kär. Är sjukt attraherad av honom, men när vi har sex kommer jag inte...
Det har varit ganska nära någon gång och jag har försökt säga lite vad jag gillar och så och han försöker verkligen. Men nu har vi ändå haft sex några gånger och jag blir "rädd" att desto fler gånger vi har sex utan att jag kommer, så är det som hjärnan tänker är normalt och så det ska vara. Under perioden vi träffats har jag också varit sjukt stressad och haft mycket press på mig, vet inte om det kan påverka på något vis.
Det är ju klart att sexet med honom är annorlunda än med mitt ex, men jag kom ju med två andre efter mitt ex som jag inte alls var lika attraherade av. Ska jag behöva sekundstyra hur han ska göra och pallar någon det?
Kanske jag som varit bortskämd tidigare men inser ju att oavsett hur bra vi än klickar så är det inte hållbart för mig i längden om jag inte kommer. Det må låta hårt men så är det. För att förtydliga tycker jag inte att det är hans fel och han som ska lösa det, men det är ett problem.
Vad gör jag ?