Paraflex Biverkningar
ja!Undrar bara om någon vet hur länge Paraflexs biverkningar stannar kvar? Har tagit minst 1 tablett i 1-2 månader (förutom i 3 dagar då jag slutade med dem ett tag). I början tog jag 2-3 tabletter per dag tillsammans med en ibumetin eller alvedon men sen så har jag dragit ner det till 1 tablett varje dag på kvällen.
Har lidit av muskelvärk i nacken, axlar, kan nästan säga att jag har ont i hela ryggen. Är väldigt lång och har alltid gillat att spela dator ända sen barndomen och har fått en så kallad ''nerd neck'' som då på senaste tid har gjort så att jag har fått ont i ryggen/nacke/axlar och blev då värre när jag fick diagnos Ångest/hälsoångest.
Tillbaka till biverkningarna, har sett att det står att man kan ha yrsel/dåsighet/trötthet illamående och det har jag känt. Har inte tagit några tabletter den senaste veckan men känner mig fortfarande borta. Min ångest gör så jag får huvudvärk och tillsammans med yrsel och illamående så blir det inte en bra kombination för mig då jag tänker att det ska vara något farligt.
Det jag vill komma till är hur länge kan dem här biverkningarna sitta? Jag har ju tagit en massa tabletter, startade med 50 stycken och har ungefär 15-25 kvar.
Förlåt om inlägget blev för långt, ville vara så specifik som jag kunde.