Frökenglad skrev 2018-06-03 22:56:09 följande:
Åh spännande :) låter lovande! Har också molvärk till och från.. har haft kraftigare idag än tidigare dagar.. har liksom inget minne alls om jag brukar ha mensvärk mellan ÄL och bim i vanliga fall.
Ja visst! Vi vill så gärna ha två stycken barn tätt! Så nästa grav blir sista, men tätt kan vi ju inte räkna med egentligen.. :)
Lycka till till er med :D
Molvärk hade jag förra månaden, då jag plussade svagt men fick MF. Nu molar det också lite men det kan såklart vara inbillning. Brösten är stora och ömmar men det kan ju också höra till vanlig PMS liksom... När hade du bim? Min är 12/6, sex dagar kvar...
hoppas19 skrev 2018-06-06 08:08:48 följande:
Hej!
Hoppar in här. Tror jag har bim den 8/6 och hoppas på ett andra barn. Jag har 2 missfall bakom mig och vi har försökt i 2,5 år nu. Sista missfallet var i september 2017.
Har lite oregelbunden mens så jag vet inte exakt när det är dax. Vi gjorde iaf det vi kunde med sexandet o fick till det flera dagar före beräknad äl, på den dagen och två dagar efter.
jag tycker att det finns endel +symtom men litar inte på dem. kan lika gärna vara tecken på att mensen är på g.
Har molverk som kommer o går och som flyttar på sig. Har vid tidigare graviditeter inte haft molverk före bim. har ont/spänningar i tuttarna. Det som talar för det mest är väl att 7 dagar efter beräknad äl hade jag en liten blödning klar rött blod som kom o slutade direkt. kom bara lite på pappret. kan ju varit spotting men i så fall borde mensen kommit el kommer i dag.
Hoppas så klart men samtidigt tror jag att mensen ist kommer lite tidigt.
Någon annan som hoppas på att mensen inte lommer?
Lycka till <3 Missfall är grisigt att få, men sen kommer plusset som stannar kvar och då blir det värt all möda i världen!