• Nyfikenlillstrumpa

    Blod efter onani

    Hej!
    För säg en lite mer än en halvtimme sedan onanerade jag med dildo, inte särskilt hårt utan skulle kunna liknas vid ett lungt och mysigt samlag. När jag drog ut dildon såg jag att det var rosaaktigt, jag gick direkt in på toaletten för att torka mig och såg att det var färskt rött blod på pappret. Läskigt!
    Jag läste på 1177 att man ska ringa på en gång om det kommer blod från underlivet efter vecka 22 oavsett hur mycket blod det var men också att man kan blöda lite efter samlag. Känner mig lite kluven så jag vänder mig till er. Jag är i vecka 33 och det blöder fortfarande lite, nu med mer rosa aktig ton men det känns inte helt lungt i magen. Det gör liksom inte ont men nästan lite som hur det kan kännas när man får lite mensverk i samband med sex. Hon rör på sig vilket är väldigt skönt! Hur skulle ni gjort? Vänta och se vad som händer eller ringt eller något annat

  • Svar på tråden Blod efter onani
  • JLES
    Nyfikenlillstrumpa skrev 2018-06-05 11:45:27 följande:

    Hej!
    För säg en lite mer än en halvtimme sedan onanerade jag med dildo, inte särskilt hårt utan skulle kunna liknas vid ett lungt och mysigt samlag. När jag drog ut dildon såg jag att det var rosaaktigt, jag gick direkt in på toaletten för att torka mig och såg att det var färskt rött blod på pappret. Läskigt!
    Jag läste på 1177 att man ska ringa på en gång om det kommer blod från underlivet efter vecka 22 oavsett hur mycket blod det var men också att man kan blöda lite efter samlag. Känner mig lite kluven så jag vänder mig till er. Jag är i vecka 33 och det blöder fortfarande lite, nu med mer rosa aktig ton men det känns inte helt lungt i magen. Det gör liksom inte ont men nästan lite som hur det kan kännas när man får lite mensverk i samband med sex. Hon rör på sig vilket är väldigt skönt! Hur skulle ni gjort? Vänta och se vad som händer eller ringt eller något annat


    Halloj! Du har sannolikt bara irriterat tappen som avgett lite blod vid tryck. En dildo är ju liksom lite hårdare än en snopp och kan definitivt slå på lite för hårt även om man är försiktig. Liknar det med att man ibland kan blöda efter ett VUL, samma hårdhet på instrumentet. :)

    Jag tror absolut inte att du behöver oroa dig men du kan ju ringa och rådfråga om du vill. Det enda som jag tänker på är hur din tapp är just nu i denna vecka, om din slempropp sitter kvar eller inte samt om du kanske är lite öppen för det är ju vanligt att man är det i flera veckor. Då kan man ju definitivt irritera. :) Men som sagt, så länge du inte får ont är det förmodligen ingen fara. Men jag skulle ändå ringt och fråga för att bli "lugn" för sån är jag. :)
Svar på tråden Blod efter onani