• Anonym (Förvirrad kille)

    Är jag bög?

    Hej alla.

    Kille på 26 år. Sambo med min tjej.

    Har sedan ett år tillbaka fått sexfantasier om att suga av en annan kille. Specifikt att suga av en kille, att sätta på en annan kille eller att bli påsatt lockar inte lika mycket.  Har aldrig haft känslor för en annan kille att jag har blivit kär eller liknande, eller kollat in killar på stan, har alltid dragits till tjejer men just detta gör mig så himla kåt.

    Har pratat med tjejen om detta, och hon tror att jag är nyfiken på hur det kan vara. Är jag bög? Bara nyfiken? 

    /Konfunderad kille. 

  • Svar på tråden Är jag bög?
  • Anonym (lite salt)

    Spelar det någon roll? Jag tror inte det är svart eller vitt, utan en glidande skala av bisexualitet. Man kan vara i endera ytterkanten, eller mer mot mitten. No big deal, enligt mig!

  • Anonym (Förvirrad kille)

    Nej egentligen inte...känner mig ensam i mina tankar bara. Men jag antar att man aldrig är ensam om dessa tankar. :)

  • Anonym (A)
    Anonym (lite salt) skrev 2018-06-05 12:06:20 följande:
    Spelar det någon roll? Jag tror inte det är svart eller vitt, utan en glidande skala av bisexualitet. Man kan vara i endera ytterkanten, eller mer mot mitten. No big deal, enligt mig!
    Håller med
  • Glinda från Oz

    Eftersom du har en tjej och helt uppenbarligen blir kär i tjejer så är du inte bög men du kan vara bisexuell. Om du vill testa kan du fråga din tjej om det är okej eller om hon vill ha trekant.

  • Anonym (!!)
    Anonym (Förvirrad kille) skrev 2018-06-05 12:44:44 följande:
    Nej egentligen inte...känner mig ensam i mina tankar bara. Men jag antar att man aldrig är ensam om dessa tankar. :)
    Jag tror mer eller mindre alla människor har fantiserat om sex med samma kön som sig själv. Allt är glidande. Är man som kille gay fullt ut så kan man inte ens tänka sig att vara tillsammans med en tjej. Är man bi så tänder man på båda könen, är man helt straight så tänder man enbart på motsatta könet. Om man ska dra tydliga streck och vattentäta skott så är det detta som gäller.

    Du funderar lite. Och det är väl inte fel i det? Och nej, du är INTE ensam i det tänket.
  • John22
    Anonym (!!) skrev 2018-06-05 12:51:01 följande:
    Jag tror mer eller mindre alla människor har fantiserat om sex med samma kön som sig själv. Allt är glidande. Är man som kille gay fullt ut så kan man inte ens tänka sig att vara tillsammans med en tjej. Är man bi så tänder man på båda könen, är man helt straight så tänder man enbart på motsatta könet. Om man ska dra tydliga streck och vattentäta skott så är det detta som gäller.

    Du funderar lite. Och det är väl inte fel i det? Och nej, du är INTE ensam i det tänket.
    "Jag tror mer eller mindre alla människor har fantiserat om sex med samma kön som sig själv."

    Nej, stämmer absolut inte.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Förvirrad kille) skrev 2018-06-05 12:01:19 följande:

    Har sedan ett år tillbaka fått sexfantasier om att suga av en annan kille. Specifikt att suga av en kille, att sätta på en annan kille eller att bli påsatt lockar inte lika mycket.  [..]  har alltid dragits till tjejer men just detta gör mig så himla kåt.. Är jag bög? Bara nyfiken? 


    Du är inte bög, men absolut öppensinnad. Så varför inte "go with the flow" om din sambo är är ok med det. Livet är för kort för att dö nyfiken.
  • Anonym (U2)

    Nej, du är bisexuell. Grattis, dubbelt så stora möjligheter.

  • Anonym (...)
    Anonym (U2) skrev 2018-06-06 21:45:04 följande:

    Nej, du är bisexuell. Grattis, dubbelt så stora möjligheter.


    Vanligt missförstånd. Nej, inte dubbelt så stora möjligheter. Ungefär samma eller sämre möjligheter skulle jag säga. En rätt liten andel av killarna är öppet gay/bi, samtidigt som en hel del av tjejerna dumpar killar som är bisexuella.

    Jag skulle nog säga att ts är binyfiken. Rätt vanligt, men rätt stor del av killarna som är binyfikna bangar i sista stunden eller känner rätt snabbt att det inte bar något för dem.... bara vissa av dem är bisexuella. Känns nästan som man måste testa för att vara säker, om man är så osäker som ts verkar vara.
  • Anonym (H)

    Du tänder väl fortfarande på tjejer också? Isåfall är du bi.

  • Anonym (lite salt)

    Nej, du är absolut inte ensam. Många fantiserar, en del lever ut sina fantasier. En del fantiserar en kort period, kanske som unga, en del fortsätter hela livet.

    Om du lever i ett fast förhållande kan ni välja att experimentera med trekanter och öppet förhållande. Eller så får fantasierna vara fantasier som ni har för er själva eller berättar för varandra som en del av sexet, hur ni nu vill ha det.

    Jag tycker inte du ska göra det så dramatiskt, utan fantisera så länge det känns bra.

  • Anonym (En biintresserad man!)

    Det är att vara bi intresserad. Man kan vara med båda könen och ha skönt tillsammans. 

  • Anonym (Hetero Bi Gay???)

    Har aldrig haft sex med män men skulle gärna prova. Men jag tänder inte på män men däremot stora kukar och helst svarta. Kollar gärna på porr där fler svarta män sätter på en vit man. Har ofta analsex med mina stora dildos och njuter väldigt mycket av det. När jag ser en snygg kvinna blir jag upphetsad men aldrig av en man. Kan man vara hetero och fantisera om det jag har beskrivit ovan?

Svar på tråden Är jag bög?