• Anonym (Hej)

    Tinder Gold, är det säkert att skaffa?

    Någon som har Tinder gold här och kan säga vad ni tycker om det?

    Det är en betaltjänst.

    Jag vill skaffa det men är lite tveksam, kan man avsluta det när man vill?

    Hur betalar man?

  • Svar på tråden Tinder Gold, är det säkert att skaffa?
  • Anonym (Tjena)

    Jag har bara haft "vanliga" Tinder men om du ändå ska betala så välj något mer seriöst. Tinder är mest för snabba sexuella kontakter.

  • Anonym (A)

    Har haft det flera gånger och jag tycker att det är mycket värt att direkt kunna se vilja som "gillat" mig och kunna välja bland dem. I vanliga fall kan jag se att jag har "99+" som gillat mig men jag kan sitta och svepa slut svepningarna varje dag utan att hitta dessa, för av någon anledning visas de väldigt sällan för mig.

    Med det sagt, Tinder är kasst om man har som syfte att träffa någon för något seriöst. Folk svarar inte på meddelanden, folk skriver inte först och folk slutar att svara efter ett meddelande typ.

    Man betalar för 1 månad, 6 månader eller 1 år på en gång. Via appstore. Du måste avsluta prenumerationen innan nästan omgång börjar för annars löper prenumerationen på och de drar pengar varje månad etc.

  • Anonym (inte lönt.)
    Anonym (Hej) skrev 2018-06-05 12:01:25 följande:

    Någon som har Tinder gold här och kan säga vad ni tycker om det?

    Det är en betaltjänst.

    Jag vill skaffa det men är lite tveksam, kan man avsluta det när man vill?

    Hur betalar man?


    Tinder gold gör bara att du kan se vilka som gillat dig, oftast personer du inte matcha med som gillar dig, men du svept bort dom, därför dyker dom inte upp, du har redan kastat bort dom.

    Men som dom flesta upptäckt ett snabbt sätt o få ett ligg, har träffat massor av folk där, ingen har lett vidare än till sängen,haft sex några vändor sedan vidare till nästa sex kompis. så lycka till o använd skydd.
  • Anonym (Hej)

    Tack för svaren:)

    Ah det är väl så kanske att det är dom som man svept vänster på som har gillat en..och då kvittar det ju, för dom är man inte intresserad av ändå.

    Tänkte bara köpa en månad för o testa, men 149:- är ju en del pengar..

  • Anonym (Hej)
    Anonym (A) skrev 2018-06-05 13:55:29 följande:

    Har haft det flera gånger och jag tycker att det är mycket värt att direkt kunna se vilja som "gillat" mig och kunna välja bland dem. I vanliga fall kan jag se att jag har "99+" som gillat mig men jag kan sitta och svepa slut svepningarna varje dag utan att hitta dessa, för av någon anledning visas de väldigt sällan för mig.

    Med det sagt, Tinder är kasst om man har som syfte att träffa någon för något seriöst. Folk svarar inte på meddelanden, folk skriver inte först och folk slutar att svara efter ett meddelande typ.

    Man betalar för 1 månad, 6 månader eller 1 år på en gång. Via appstore. Du måste avsluta prenumerationen innan nästan omgång börjar för annars löper prenumerationen på och de drar pengar varje månad etc.


    Aha ok, så det kan va de som gillat än men som man aldrig själv får upp, det låter ju lite intressant:)
  • Anonym (Gold)

    Funderar också på Tinder Gold och är fundersam.

    Inte fått en match på 7 dagar, men ska tydligen finnas +10 profiler som gillar mig, men profiler som jag ännu inte sett.

    Seriöst? Stämmer det?

  • Mongoliet
    Anonym (Gold) skrev 2018-12-08 20:39:20 följande:

    Funderar också på Tinder Gold och är fundersam.

    Inte fått en match på 7 dagar, men ska tydligen finnas +10 profiler som gillar mig, men profiler som jag ännu inte sett.

    Seriöst? Stämmer det?


    Om du inte brukar få matchningar så är säkert 9 av de 10 sex-reklam.
  • Anonym (Gold)
    Mongoliet skrev 2018-12-08 20:43:20 följande:
    Om du inte brukar få matchningar så är säkert 9 av de 10 sex-reklam.
    Det är så jag tänker. Känns oseriöst att det skulle finnas en uppsjö av kvinnor som gillat min profil, men som jag ännu inte sett.

    Samtidigt som jag inte erhållit en enda match på det vanliga sätter.

    Kanske är Tinder lika oseriöst som Victoria Milan med sina fejkprofiler som skickar meddelanden till kåta män.
  • Mongoliet
    Anonym (Gold) skrev 2018-12-08 20:45:58 följande:

    Det är så jag tänker. Känns oseriöst att det skulle finnas en uppsjö av kvinnor som gillat min profil, men som jag ännu inte sett.

    Samtidigt som jag inte erhållit en enda match på det vanliga sätter.

    Kanske är Tinder lika oseriöst som Victoria Milan med sina fejkprofiler som skickar meddelanden till kåta män.


    Nej Tinder funkar jättebra men ibland kommer där ett svep med tjejer med USA-namn i bikini som bara har en snapchat och inget annat. Eller 10 bilder i sträck med tjejer i bikini med killnamn. Några varianter till finns det. Får dessa kluster kanske en gång varannan vecka. De är rätt lätta att sålla bort.
  • Anonym (Gold)
    Mongoliet skrev 2018-12-08 20:55:45 följande:
    Nej Tinder funkar jättebra men ibland kommer där ett svep med tjejer med USA-namn i bikini som bara har en snapchat och inget annat. Eller 10 bilder i sträck med tjejer i bikini med killnamn. Några varianter till finns det. Får dessa kluster kanske en gång varannan vecka. De är rätt lätta att sålla bort.
    Ok.

    Alltså varit med i en vecka utan en enda match och har gillat de profiler som jag tyckte varit lovande eller bättre.

    Inte gillat 80 % av alla som många verkar göra.

    Och inte en enda match på kanske de 50-70 profiler jag gillat.

    MEN skulle då finnas de seriösa profiler som gillat min och de får jag se med Gold?
  • Mongoliet
    Anonym (Gold) skrev 2018-12-08 21:02:32 följande:

    Ok.

    Alltså varit med i en vecka utan en enda match och har gillat de profiler som jag tyckte varit lovande eller bättre.

    Inte gillat 80 % av alla som många verkar göra.

    Och inte en enda match på kanske de 50-70 profiler jag gillat.

    MEN skulle då finnas de seriösa profiler som gillat min och de får jag se med Gold?


    Jag har aldrig haft Gold. Varföri inte börja swipea lite mindre hårt bara för att få några matchningar. Vem vet, kanske någon fantastisk av dessa alt lär du dig hur du ska eller vill kommunicera vidare. Skippa gold och swipea fler är mitt råd. Swipea alla i värsta fall. Skulle du få massa matctnigar så är det ju lättrensat ändå.
  • Anonym (Gold)
    Mongoliet skrev 2018-12-08 21:08:06 följande:
    Jag har aldrig haft Gold. Varföri inte börja swipea lite mindre hårt bara för att få några matchningar. Vem vet, kanske någon fantastisk av dessa alt lär du dig hur du ska eller vill kommunicera vidare. Skippa gold och swipea fler är mitt råd. Swipea alla i värsta fall. Skulle du få massa matctnigar så är det ju lättrensat ändå.
    Förstår. 

    Men tycker att jag borde fått en match av alla dessa. Kanske är jag hopplöst oattraktiv.
  • Anonym (gol)

    Om man har Tinder Gold och har svajpar vänster på någon, har denna person fortfarande en chans att svajpa höger på en själv så att man ser det?

Svar på tråden Tinder Gold, är det säkert att skaffa?