• JDHENRIK

    Vill hon träffas eller....

    Är en kille på 30 som träffat en tjej i samma ålder

    Vi har klickat jäkligt bra från första stund ihop och hat träffats 4-5 gånger under två månaders tid,

    Hade väldigt bra sms och telefon kontakt första tiden....

    Hon har gjort slut med sin före detta för ett halvårsedan och det är lite struligt där med barnen varannan vecka och så.

    Hon har sagt att hon har inte haft känslor för honom på ett år så det är inget sånt.. bara rent irriterad på honom.

    Men i förra veckan hände nåttkänns det som..

    Hon hörde inte av sig i samma utsträckning på sms som hon gjort förut.

    Hon sa att hon kände varningstecken på utbrändhet, massor att göra på jobbet, Trött och allmänt vimsig som hon sa.

    Till saken hör att hon var utbränd för några år sedan så hon vet ju hur varningstecknen visar sig.

    Hon ville ha ett break från allt som hon sa ett tag framöver.

    I helgen var hon ute med en kompis på en utflykt så helt slut är hon ju inte ändå.

    Vi har hörts på sms varje dag sedan dess dock inte alls lika intensivt som tidigare och ett till två telefonsamtal i denna vecka som varit... så helt dött är det ju inte.

    Nu tänkte vi (eller jag föreslog) att vi kanske kunde träffas om 14 dagar då hon var barnledig och då verkade det inte omöjligt men inget 100 bestämt än.

    Hon verkar lite frånvarande och det är ju inte så konstigt kanske med tanke på utbrändheten som hon har färskt i minnet.

    Min fråga är om jag är helt uträknad eller om jag fortfarande har en chans på henne... vad tror ni?

    Hon kanske bara inte orkar för tillfället eller då försöker hon ?trötta? ut mig..

    Eller så nojar jag

  • Svar på tråden Vill hon träffas eller....
  • Dass

    Jag känner igen det SÅ väl!

    Att gå in i en ny relation när man samtidigt är mitt i en seperation är öken för den andre parten (du).

    Min nuvarande sambo fick stå ut med mycket, och gör fortfarande, trots att jag o exet separerade för snart ett år sedan.

    Man är arg, ledsen, tankspridd, utmattad, sur, förvirrad, men även lycklig av att ha funnit kärleken igen och att ha någon att se fram emot.

    Ge henne lite mer tid, stötta henne, låt henne prata. Sätt dig själv o dina behov till sidan ett tag så lovar jag att hon kommer vara dig evigt tacksam sen!

    Lycka till!

  • Anonym (mmm)

    Hon kan absolut känna att hon bleker ett break och då inte just från dig utan från "allt". Att hon orkade gå ut på en grej betyder inte att hon dissar dig. Det är väldigt mycket dagsformen som avgör om man är utbränd /eller håller på att bli. 

    Ta det lugnt! Var inte för otålig för då blir du ett stressmoment. 

  • Anonym (mmm)
    Anonym (mmm) skrev 2018-06-07 17:30:34 följande:

    Hon kan absolut känna att hon bleker ett break och då inte just från dig utan från "allt". Att hon orkade gå ut på en grej betyder inte att hon dissar dig. Det är väldigt mycket dagsformen som avgör om man är utbränd /eller håller på att bli. 

    Ta det lugnt! Var inte för otålig för då blir du ett stressmoment. 


    behöver! (inte bleker) 
Svar på tråden Vill hon träffas eller....