• Anonym (SCB)

Onani vid 50, 60, 70 års ålder.

Onani på äldre dar. Hur långt upp i åldern onanerar svensken?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onani vid 50, 60, 70 års ålder.
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)

Dum fråga. 90% av alla som fyllt 50 har aldrig sex eller onanerar mera. Sexlivet tar slut vid 45 års ålder.

• Vorr vorr
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-06-06 10:47:03 följande:

Dum fråga. 90% av alla som fyllt 50 har aldrig sex eller onanerar mera. Sexlivet tar slut vid 45 års ålder.

Du har helt rätt. Jag känner ingen som har sex längre. Sex är onödigt och tråkigt.
    Fotboll
  • Anonym (Bib)

Skulle vara intressant om man kunde se hur ofta det berodde på mannens potens. Hälften har väl problem efter 60? Då är det nog lätt att man tappar lust också. Vegansk kost har visat sig hjälpa. Annars är det väl träning och gener.

• Anonym (Man)

Helt fel! Jag 50 + har sex med hustrun flera gånger i veckan och jag runkar även ibland. Som jag ser det kommer jag aldrig sluta med sex, varför sluta med det skönaste i livet?
  • Pentra

Jag har nyligen fyllt 50 och jag är inte ett dugg mindre kåt nu än förr, och jag företar någon form av sexuella handlingar varje dag. Och, efter jag fyllde 45 så har sexet kommit till en helt annan nivå. Nuförtiden så är sexbuset och sexlekarna verkligen värda namnet. Senast häromdagen så blev det t.ex. sexbus, mitt på dagen vid en rastplats ute på Orust. Jag och min partnet stod öppet och kramades på rastplatsen. Jag tryckte mig emot honom och jag kände att han blev allt hårdare, så frestelsen att se sig om efter en lite mer avskild plats där tog överhand... Jag fann en stig, och ledde min partner vägen förbi avspärrningsstaketet. Och, nere i en liten sänka, fortfarande med god insyn över rastplatsen, där vände jag rumpan till och lyfte lätt på min spetskjol, och så gick vi lös på varandra och lekte oss till en härlig stund. Det slutade med att jag fick en ordentlig laddning med hans sås i mina röda spetsbeklädda trosor. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Lelle4

Det är så här för mej men vet inte om det gäller för alla imin ålder , Tänker på sex varje dag runkar o har det skönt ofta Fyllda sextio knullade min fru o jag ibland tre ggr per natt ibland bara två Jag vet att min yngre bror hade slutat för tio år sedan då  Så mitt svar är OLIKA   )))))

• Pussan

Jag utgår ifrån att detta är en sarkasm
  • Pussan
    Pentra skrev 2018-06-06 13:00:16 följande:

Jag har nyligen fyllt 50 och jag är inte ett dugg mindre kåt nu än förr, och jag företar någon form av sexuella handlingar varje dag. Och, efter jag fyllde 45 så har sexet kommit till en helt annan nivå. Nuförtiden så är sexbuset och sexlekarna verkligen värda namnet. Senast häromdagen så blev det t.ex. sexbus, mitt på dagen vid en rastplats ute på Orust. Jag och min partnet stod öppet och kramades på rastplatsen. Jag tryckte mig emot honom och jag kände att han blev allt hårdare, så frestelsen att se sig om efter en lite mer avskild plats där tog överhand... Jag fann en stig, och ledde min partner vägen förbi avspärrningsstaketet. Och, nere i en liten sänka, fortfarande med god insyn över rastplatsen, där vände jag rumpan till och lyfte lätt på min spetskjol, och så gick vi lös på varandra och lekte oss till en härlig stund. Det slutade med att jag fick en ordentlig laddning med hans sås i mina röda spetsbeklädda trosor. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Precis så! Är i samma ålder och är minst lika kåt som någonsin. Och precis som du skriver så blir det bara bättre, man är mera avslappnad och njuter mera i stunden utan att bry sig så mycket om vad som är ¨rätt¨ numera. Det behöver inte bli himlastormande orgasm varje gång, det är skönt att knulla helt enkelt, det räcker bra så.
  • Anonym (OREH)
    Anonym (Bib) skrev 2018-06-06 11:21:55 följande:

Skulle vara intressant om man kunde se hur ofta det berodde på mannens potens. Hälften har väl problem efter 60? Då är det nog lätt att man tappar lust också. Vegansk kost har visat sig hjälpa. Annars är det väl träning och gener.

Precis.

Bra kost och TRT så löser det sig förmodligen.
    Frågan är hur tillgängligt det är med trt behandling pga ålder här i Sverige?
  • Anonym (Onanist)

Hela livet skulle jag tro!

• Anonym (70)

Är 70 runkar dagligen men låter det inte gå till utlösning mer än två ggr i veckan. I min ålder producerar man inte så mycket sperma. Bättre att samla på sig så får man kraftigare orgasmer

• Anonym (Hm)
    Bröstlängtan skrev 2019-10-07 18:48:13 följande:
    Vi män onanerar lika mycket och ofta oavsett ålder!
    Det tror jag med
  • Bröstlängtan
    Anonym (Hm) skrev 2019-10-07 18:50:54 följande:

Det tror jag med

För mig är det ingen skillnad...har samma behov nu som när jag var 20
  • Anonym (Q 69)

Så klart man onanerar. Har man regelbundet sex och det är bra så blir det onani ibland med. Jag hoppas det aldrig tar slut för kåt blir jag än.

• krille62
    Pentra skrev 2018-06-06 13:00:16 följande:

Underbar kvinna du är.
  • Anonym (J)

+60. Runkar dagligen och knullar när jag får chansen

• Anonym (70)

Absolut. Vaknade med en hård gubbkuk i morse. Var tvungen att runka den slak

Svar på tråden Onani vid 50, 60, 70 års ålder.