• Anonym (Nyfiken)

Otrogna! Hur fungerar ni ????

En fråga till ni som är otrogna. I vilket läge söker ni den ni är otrogen med? Är det när ni känner att ni sitter säkert där hemma, eller när ni bråkar och känner att familjelivet är skit? är nyfiken på vad som driver er. Har ni dåligt samvete gentemot er partner, eller är ni bara rädda att det ska komma fram? Återkommer ni alltid till er älskarinna/älskare? Försöker ni avsluta och vara er partner trogen? Har ni lyckats? Gör ni längre uppehåll med er älskare/älskarinna, typ över sommar osv.. å söker er tillbaka sen?

Nyfiken hur ni resonerar.

• Svar på tråden Otrogna! Hur fungerar ni ????
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-06-06 13:47:16 följande:

En fråga till ni som är otrogna. I vilket läge söker ni den ni är otrogen med? Är det när ni känner att ni sitter säkert där hemma, eller när ni bråkar och känner att familjelivet är skit? är nyfiken på vad som driver er. Har ni dåligt samvete gentemot er partner, eller är ni bara rädda att det ska komma fram? Återkommer ni alltid till er älskarinna/älskare? Försöker ni avsluta och vara er partner trogen? Har ni lyckats? Gör ni längre uppehåll med er älskare/älskarinna, typ över sommar osv.. å söker er tillbaka sen?

Jag har varit otrogen för att jag 1) känt för det eller 2) för att jag inte haft respekt för pojkvänner som misshandlat mig eller 3) kåthet eller 4) för att jag inte haft en tanke på att det skulle kunna såra min pojkvän. Säkert mer också som jag inte tänker på nu.

När jag var yngre hade jag i princip aldrig dåligt samvete men det utvecklades någon gång i 20+årsåldern.

Jag har haft olika älskare men det har också funnits pojkvänner som tyckt sig ha äganderätt fast man gjort slut, under de perioderna har jag även haft fasta älskare men eftersom jag faktiskt var singel har det inte varit aktuellt att avsluta.
  • Anonym (bratwurst)

Jag har daglig och tät kontakt med min älskarinna. Älskar att ge henne små uppdrag att utföra som hon sedan skickar bildbevis på. Jag kn*llar henne på sätt som hon aldrig varit med om förut och det är jäkligt hett att veta att hennes gubbe inte får något. Jag låter henne ibland kåta upp honom och sedan avspisa. Skickat hem henne efter att hon nyss har svalt min sperma och sagt till henne att kyssa sin man. 
    Hon är min lilla slav samtidigt som jag slipper allt drama med vardagspusslet och annat trist. 
  • Anonym (Tiger)

I grunden beror det på att jag är en skitstövel som tänker mer på mig själv än på andra.

Har sällan bråk hemma.

Frun gått ner sig och blivit tjock och oattraktiv. Hon försöker träna i omgångar men det blir mest att hon sitter i soffan. Själv tränar jag 4 gånger i veckan, är stor och stark på ett sätt som många tjejer gillar inklusive hon.

Kåthet driver mig. Jag vill ligga med nya snygga tjejer. Tröttnar snabbt. Träffar sällan samma tjej mer än 1-3 gånger.

Springer inte runt och är orolig för att det ska komma fram. Är inte nervöst lagd. Den dagen, den sorgen.
  • Anonym (Bedragen)

De som är otrogna är empatilösa och egoister. Kan man offra sin familj för billiga knull och risken för att sprida könssjukdomar så finns inte mycket mellan öronen!

• Anonym (Häpp)
    Anonym (Bedragen) skrev 2018-06-08 10:36:28 följande:

De som är otrogna är empatilösa och egoister. Kan man offra sin familj för billiga knull och risken för att sprida könssjukdomar så finns inte mycket mellan öronen!

Knullen är inte så billiga som du tror. Att ha en älskare kostar en del, resor, hotell, resturangbesök och andra utlägg. Ibland måste man parkera bilen svindyrt och muta en kollega för att få alibi. Det är dyra fina knull.
  • Anonym (Bedragen)
    Anonym (Häpp) skrev 2018-06-08 13:44:06 följande:

Knullen är inte så billiga som du tror. Att ha en älskare kostar en del, resor, hotell, resturangbesök och andra utlägg. Ibland måste man parkera bilen svindyrt och muta en kollega för att få alibi. Det är dyra fina knull.

Och hade du stake i kroppen så hade du lämnat din fru och sluppit påstådda dyra utgifter och smyga.
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (Bedragen) skrev 2018-06-08 15:11:04 följande:
    Och hade du stake i kroppen så hade du lämnat din fru och sluppit påstådda dyra utgifter och smyga.
    Du menar lämna min man....
  • Love69
    Anonym (Häpp) skrev 2018-06-08 15:33:22 följande:
    Ganska komiskt att alla bedragna kvinnor tror att det bara är män som bedrar.
  • Anonym (Bedragen)
    Anonym (Häpp) skrev 2018-06-08 15:33:22 följande:

Man eller kvinna, lika mycket lowlife för det.
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (Bedragen) skrev 2018-06-08 15:45:09 följande:
    Man eller kvinna, lika mycket lowlife för det.
    Nu är jag inte otrogen mot min man men ville bara påpeka att det inte är billiga knull. De är dyra och mycket bättre än de man har i äktenskapet - annars vore man ju inte otrogen.
Svar på tråden Otrogna! Hur fungerar ni ????