Anonym (Nyfiken) skrev 2018-06-06 13:47:16 följande:
En fråga till ni som är otrogna. I vilket läge söker ni den ni är otrogen med? Är det när ni känner att ni sitter säkert där hemma, eller när ni bråkar och känner att familjelivet är skit? är nyfiken på vad som driver er. Har ni dåligt samvete gentemot er partner, eller är ni bara rädda att det ska komma fram? Återkommer ni alltid till er älskarinna/älskare? Försöker ni avsluta och vara er partner trogen? Har ni lyckats? Gör ni längre uppehåll med er älskare/älskarinna, typ över sommar osv.. å söker er tillbaka sen?
Nyfiken hur ni resonerar.
I grunden beror det på att jag är en skitstövel som tänker mer på mig själv än på andra.
Har sällan bråk hemma.
Frun gått ner sig och blivit tjock och oattraktiv. Hon försöker träna i omgångar men det blir mest att hon sitter i soffan. Själv tränar jag 4 gånger i veckan, är stor och stark på ett sätt som många tjejer gillar inklusive hon.
Kåthet driver mig. Jag vill ligga med nya snygga tjejer. Tröttnar snabbt. Träffar sällan samma tjej mer än 1-3 gånger.
Springer inte runt och är orolig för att det ska komma fram. Är inte nervöst lagd. Den dagen, den sorgen.