• Fiastina

    Droger och hotfull

    Hej på er.

    Min 17-åring har åkt fast för ringa narkotikabrott och erkände häromdagen att han provat på både kokain och amfetamin???? Jag har alltid trott vi haft en bra relation och kunnat prata om allt men inser nu att jag blivit manipulerad och lurad. Jag har suttit på soc och ljugit för dom för att han ska ?slippa undan? och trott på honom när han sagt att det bara hänt en gång.

    Det har även kommit fram att han försökt sälja Adhd-tabletter till andra tonåringar.

    Häromdagen blev han även hotfull och fysisk mot sin far framför mig och hans småsyskon. Han hotade även mig att han ska anmäla mig för barnmisshandel för att få mig att göra som han vill.Han har slagit sönder möbler , väggar och tv-apparater här hemma och jag har renoverat hans rum 3 ggr pga att han förstört.

    Jag känner mig sååååå dum och maktlös och lurad. I morgon är det ?akut? möte på soc och jag inser att det bästa vore om han kunde komma härifrån och få hjälp på annan ort.

    Nån annan som haft/har liknande sits och kan berätta hur ni gjort?

    Jag förstår ju nu att han behöver hjälp och att det är mitt jobb som förälder att ge honom den hjälp han behöver men jag känner mig oxå så grymt jävla misslyckad som förälder och håller på och går sönder inombords.

    Hjälp nån!

Svar på tråden Droger och hotfull