• Anonym (Kaffedraken)

    Sipprar fostervatten?

    Jag är v 29 + 1 och senaste 2 dagarna har de vart mer blött där nere än vanligt.. igår fick jag byta trosor 3 ggr så idag bestämde jag mig för att ringa förlossningen och rådfråga (fick inte tag i bm).. jag sa att jag tror de bara är extra mycke flytningar alt kiss? Men hon ville att jag skulle komma in asap så dom får kolla då de kunde vara fostervatten?

    Men när jag efter kolla runt värkar de vara ?ovanligt? Att de läcker fostervatten?

    Vi ska åka in iaf bara för att vara på den säkra sidan! Men vad är era erfarenheter av de hela?

  • Svar på tråden Sipprar fostervatten?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag åkte in för att jag misstänkte att jag läckte fostervatten eftersom det var fuktigt på lakanet men det var bara mycket vattniga flytningar, men det e jättesvårt det där just eftersom det är vanligt med mycket vattniga flytningar när man är gravid.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Mollymums skrev 2018-06-18 18:00:04 följande:

    Allt gick bra för mig! hade bara vattnigare och mer flytningar än vanligt! Men inget som var fel :)


    ok va skönt! men det var bra att du åkte in o kollade. Alltid bäst att vara på den säkra sidan.
Svar på tråden Sipprar fostervatten?