-
Jag har varit singel ett bra tag nu och ser ingen öppning någonstans till att kunna träffa någon. Jag är 32 år och har 2 döttrar. Alla dem som jag träffade är oseriösa och dem tänker bara på sex , jag söker ett seriöst förhållande med en rolig, lekfull, kåt och glad tjej :) Jag vill leva livet, men ha ett tryggt förhållande. Är jag den enda som söker detta? Finns det inga såna tjejer/Kvinnor? Var hittar jag dem?Stämmer det att om man slutar tänka på det så mycket så står det bara någon där plötsligt? Kan man bli blixtkär bara sådär plötsligt?Ger snart upp hoppet :(
-
Svar på tråden Är det bara jag som vill ha kul och seriöst förhållande?
-
Ja, du är den enda som söker det. Och nej, det finns inga tjejer/kvinnor som vill leva livet och ha ett tryggt förhållande som är roligt och lekfullt.
Det förstår du väl att du är den enda som vill detta? -
Var bor du? ;p
-
Du är inte ensam.
Känner likadant.
Upplever att de flesta känns oseriösa, är otydliga, luddiga, vill inte binda sig, har alla dörrar öppna, brända sedan tidigare, vågar inte, vill inte och what ever.
Är kvinna, 10 år äldre än du.
Men vi sitter i samma båt . -
Det är nog fler.
-
Kul, Nu vet jag :)Anonym (snaark zzz) skrev 2018-06-08 18:54:16 följande:Ja, du är den enda som söker det. Och nej, det finns inga tjejer/kvinnor som vill leva livet och ha ett tryggt förhållande som är roligt och lekfullt.
Det förstår du väl att du är den enda som vill detta? -
Göteborg. Du då ? ;)Anonym (Tjej) skrev 2018-06-08 19:00:43 följande:
Var bor du? ;p
-
Herre Gud. 32 år och du har ännu inte förstått att det bara är du som vill ha detta.
Har du ingen koll på hur människor i allmänhet fungerar? -
Ja det verkar så. Har själv varit singel sedan mars 2014. Har dejtat lite emellanåt, men liksom aldrig träffat rätt.Anonym (Har givit upp) skrev 2018-06-08 19:05:23 följande:
Du är inte ensam.
Känner likadant.
Upplever att de flesta känns oseriösa, är otydliga, luddiga, vill inte binda sig, har alla dörrar öppna, brända sedan tidigare, vågar inte, vill inte och what ever.
Är kvinna, 10 år äldre än du.
Men vi sitter i samma båt .
-
Bor du Göteborg? eller ?
-
För långt tyvärr :)Anonym (Anonym W) skrev 2018-06-08 19:26:46 följande:
Göteborg. Du då ? ;)
-
Japp , jag bor i Göteborg ;)Anonym (S) skrev 2018-06-10 21:52:11 följande:
Bor du Göteborg? eller ?
-
Anonym (Tjej) skrev 2018-06-10 22:14:48 följande:För långt tyvärr :)
För långt !!!!!!!!! -
Troll borde anmälas omedelbartCarolineMc skrev 2018-06-11 05:10:32 följande:Min man Johnson dumpade mig för en annan kvinna för pasta 3 år. Min vän Jennifer Oscar introducerade mig till Voodoo Love Spell caster, jag har aldrig gjort sådan kärleksspell förut i mitt liv.Först trodde jag aldrig att DR Oduduwa skulle kunna hjälpa mig att vinna tillbaka min EX HUSBAND från den här andra kvinnan, men för att jag fortfarande älskar honom och jag vill ha min man tillbaka i mitt liv .. Jag ger det ett försök, jag lydar och följer DR ODUDUWA instruktioner och det överraska mig att efter 3 dagar av att kasta kärleksspell och arbeta Incantations med mina man bilder och namn som ges till DR ODUDUWA, Lunch en kärlek stavar i luften på min räkning klockan 12: 00. Klockan mitt på natten . Nästa morgon jag möter ett missat samtal på min telefon, några muniter senare ringde min EX HUSBAND mig på telefon och frågade mig att förlåta och glömma allt han har gjort fel att skada mig. Min man pratade med mig så snällt och han var ledsen. nu själv och min man är helt tillbaka tillsammans och vi är väldigt nöjda med vårt nya liv som familj ... allt tack till DR ODUDUWA för det stora arbetet han har gjort för mig .. Jag lovar Oduduwa att dela sitt bra arbete Vittnesbörd till Världen efter att den har fungerat och verkligen kärlekspellan fungerar för mitt bästa.När du behöver sådan hjälp och du har någon du känner eller släktingar som är ute och passerar genom någon relationskris idag, bör du informera dem om att kontakta ODUDUWA via email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.comHur man tar tillbaka din ex kärlek, om du har fall som följande ...HISTORIE SPELAR, DIVORCE SPELLS, DOMSTOLA SPELLAR, ÄLSKAR SPELARTar din älskare lång tid att bestämma?Är din älskare otrogen mot dig?Är din älskare fortfarande pratar med ex?Har din älskare dåliga influenser?Är din älskares släktingar att ändra sig?Är din älskare dodging dig när du behöver honom?Stava för att vinna LottoStava för att vinna KupongStava för att stoppa skilsmässa.Stava för att hitta sann kärlek.stava för att rädda ditt äktenskap från en annan kvinna.Lunch en stavning för att få rick, berömmelse och rikedom.Ritual stavningRevenge stava för att få tillbaka dina förlorade pengar från gäldenärer.Stava för att få ett bra betalande jobb.Oduduwa Email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.comTel: +13019658857
-
Bara tjejer du är ute efter eller? Du är en kvinna om jag förstått rätt?!Anonym (Anonym W) skrev 2018-06-08 18:34:36 följande:Jag har varit singel ett bra tag nu och ser ingen öppning någonstans till att kunna träffa någon. Jag är 32 år och har 2 döttrar. Alla dem som jag träffade är oseriösa och dem tänker bara på sex , jag söker ett seriöst förhållande med en rolig, lekfull, kåt och glad tjej :) Jag vill leva livet, men ha ett tryggt förhållande. Är jag den enda som söker detta? Finns det inga såna tjejer/Kvinnor? Var hittar jag dem?Stämmer det att om man slutar tänka på det så mycket så står det bara någon där plötsligt? Kan man bli blixtkär bara sådär plötsligt?Ger snart upp hoppet :(