• Nelly78

NAN - Hemsida?

Vet ni om NAN har någon hemsida?
    Det är väl Nestlé som gör det men jag hittar inte det på deras hemsida.

Tänkte se om där finns någon smart förvaringsburk att skicka efter.
    Eller vet ni något annat ställe där man kan skicka efter förvaringsburkar åt ersättning?

• Svar på tråden NAN - Hemsida?
  • Nelly78

Då måste jag ju köpa Semper...dumt eftersom vi använder NAN...
    men tack ändå

• luzorsus

man kan väl ha nan i en burk från semper?????????? Den måste väl inte vara från Nestlè?

• listo

Jag tror inte det bildas några giftiga ämnen om man har NAN i en burk från Semper, så jag skulle nog chansa om jag var du

• Lejån

Vad hon menade var nog att man ju måste skicka in en streck-kod från Semper för att få burken och då måste hon ju handla semper...

• helinerd

Jag letade efter info om bay-semp på sempers hemsida men hittade ingen och mailade då till dem.

Fick till svar att det pga hårda restriktioner kring marknadsföring av bröstmjölksersättning inte fanns någon hemsida, men att man kunde ringa deras kundtjänst istället.

Kanske samma för Nestlé? (Som jag för övrigt skulle bojkotta om jag var som ni, men det är en annan historia - www.amningshjalpen.se/foreningen/nestlebojkotten.htm)

• Bowmore

En fråga bara

Varför ska man bojkotta Nestlé? Om man inte kan amma då? Kommer mitt barn dö för det om jag andvänder Nestlé? Så som det står i artikeln i länken ovan?

Tycker det verkar löjligt. Visst de kanske kör med fel sorts markanadföring. Men vilket företag försöker inte sälja till vilket pris? Bojkottar ni dom också då????

Bara undrar.....

Svar på tråden NAN - Hemsida?