Till er killar, hur ser en snygg, söt tjej ut?
Till alla killar därute, hur tycker ni en snygg, söt vacker tjej ser ut ? Är det bara " fotomodeller" som har en chans här i världen? :/ Vad tycker ni är vackert?
Till alla killar därute, hur tycker ni en snygg, söt vacker tjej ser ut ? Är det bara " fotomodeller" som har en chans här i världen? :/ Vad tycker ni är vackert?
Du kommer få lika många olika svar som det är personer som svarar! Det blir inget bra när man skriver en fråga på det här viset.
Allt är individuellt som du säkert vet, någon kan tycka något är jättevackert medan kompisen kan tycka det är fult.
Låt oss se...har hon en fitta och en mun, då är hon redan vacker! Har hon dessutom en röv, kommer hon verkligen gå långt.
Smal midja, stora tuttar, liten gymrumpa, långt hår, fylliga läppar och helrakad streckfitta.
Du kommer få lika många olika svar som det är personer som svarar! Det blir inget bra när man skriver en fråga på det här viset.
Allt är individuellt som du säkert vet, någon kan tycka något är jättevackert medan kompisen kan tycka det är fult.
Min senaste, och kanske sista, hon gick bort cancer, var väl lite märkt när vi träffades. Ingen som visste då.
Men hon så jäkla rolig och charmig att det var det sista jag tänkte på.
Nu, fyra månader efter att hon är borta; allt obegripligt.
Bred rumpa och stabila ben utan att för den sakens skull vara fet.
Men utseende är inte det viktigaste imo.
Är man okvinnlig om man inte har stora bröst? Jag har små bröst :(
Hur långt är ett snöre?
Mörkt långt hår eller blont, blå ögon, ca 160-170 cm lång, smal och späd.
Ungefär som Megan Fox eller Amanda seyfried. Det e snygga tjejer!
Är man okvinnlig om man inte har stora bröst? Jag har små bröst :(