• Kalle83

Killar - nu slutar vi höra av oss till kvinnor!

Det senaste året vittnar jag och mina vänner om att det är stört omöjligt att få kontakt med vettiga kvinnor på dejtingsidor.Utan bekymmer och ansträngning, så tycks de ha tusen trådar igång. Men nu räcker det! Är ni på? Vi tystnar och inväntar kommando från kvinnorna #silenceplease

• Svar på tråden Killar - nu slutar vi höra av oss till kvinnor!
  • Kalle83
    Bröstlängtan skrev 2018-06-10 08:15:44 följande:

Strunt i dejtingsidor!

Gå ut och träffa riktiga kvinnor i det verkliga livet.

Det går inte eftersom kvinnorna sitter med sina smartphones och bekräftar varandra, och inte vill bli störda.
  • pizzadog
    Kalle83 skrev 2018-06-10 13:05:15 följande:
    Det går inte eftersom kvinnorna sitter med sina smartphones och bekräftar varandra, och inte vill bli störda.
    Den knycker jag av dig :) Spot on!
  • jlskjflskjfs
    Kalle83 skrev 2018-06-10 06:20:07 följande:

Det senaste året vittnar jag och mina vänner om att det är stört omöjligt att få kontakt med vettiga kvinnor på dejtingsidor.Utan bekymmer och ansträngning, så tycks de ha tusen trådar igång. Men nu räcker det! Är ni på? Vi tystnar och inväntar kommando från kvinnorna #silenceplease

De som blir gladast är ju ägarna till dejtingsajterna eftersom medlemmarna kommer vara kvar läääänge om kvinnorna skall ta initiativet :)
  • Swedman
    Kalle83 skrev 2018-06-10 06:20:07 följande:

Senaste, och förhoppningsvis sista, kvinnan träffade jag på en dejtsida. Hon är otroligt vänlig, svarar på mail, håller god ton och är genuint snygg. Hon är katolik och lite pryd av sig. Hon är från sydamerika. Hon är värd frukost på säng varje helg och blommor varje lön. 

Dejtsiter är som put-and-take fiske. 

Svar på tråden Killar - nu slutar vi höra av oss till kvinnor!