• Anonym (Ifrågasättande)

Mikael Persbrandt - vad fan ser kvinnorna hos honom?

Han har ju ingenting som är attraktivt. Äckliga, simmiga ögon, råttbrunt/grått hår och gör ofta osympatiska roller där han skriker och svär åt alla. Ingen utstrålning att tala om. Kan inte för mitt liv förstå att så många kvinnor kan finna honom attraktiv.

Ni kvinnor som känner er träffade - förklara er!

• Svar på tråden Mikael Persbrandt - vad fan ser kvinnorna hos honom?
  • Anonym (Anonym)

Hoppsan, någon som inte får ligga tillräckligt mycket och är jävligt avundsjuk på en man som är en av Sveriges största bad boys? :D Jaja...

• Anonym (ew)

Själv kvinna och håller fullständigt med ts. Helt obegripligt för mig.

Anonym (Anonym) skrev 2018-06-10 12:33:17 följande:

Hoppsan, någon som inte får ligga tillräckligt mycket och är jävligt avundsjuk på en man som är en av Sveriges största bad boys? :D Jaja...

Jag är jävligt glad att jag inte ser ut och är som honom. Vore det så vetifan om inte snaran hade varit nära förestående.
  • Anonym (T)

Han har många attribut kvinnor går igång på, bl a utstrålar han pondus och självsäkerhet. Finns inget mesighet över honom, här är det raka rör och starka känslor.

Samtidigt har han en mjuk och poetisk sida.

Han kan snacka och många ser upp till honom.

Förstår ni inte att det lockar många även fast ni inte själva går igång på honom?

Sen utseendet. Lång, reslig och muskulös.

Många tycker allt det här i samma paket är väldigt sexigt och tilldragande.

Han är inte min typ men jag ser det ändå.

• Anonym (haha)
    Anonym (Ifrågasättande) skrev 2018-06-10 12:31:38 följande:

Han har ju ingenting som är attraktivt. Äckliga, simmiga ögon, råttbrunt/grått hår och gör ofta osympatiska roller där han skriker och svär åt alla. Ingen utstrålning att tala om. Kan inte för mitt liv förstå att så många kvinnor kan finna honom attraktiv.

Ni kvinnor som känner er träffade - förklara er!

Jag håller med (och då är jag kvinna Flört), jag tror jag är en av de få som verkligen inte ser något i denne man. Jag tyckte han gjorde en jättebra Jean i Fröken Julie, men det är ungefär det. 
    Jag har pratat om detta med en del andra kvinnor men de har alla tyckt att han är sexig, har sug i blicken och vad det nu är men jag ser't inte Drömmer 
  • Anonym (haha)
    Anonym (T) skrev 2018-06-10 12:40:21 följande:

Han har många attribut kvinnor går igång på, bl a utstrålar han pondus och självsäkerhet. Finns inget mesighet över honom, här är det raka rör och starka känslor.

Samtidigt har han en mjuk och poetisk sida.

Han kan snacka och många ser upp till honom.

Förstår ni inte att det lockar många även fast ni inte själva går igång på honom?

Sen utseendet. Lång, reslig och muskulös.

Många tycker allt det här i samma paket är väldigt sexigt och tilldragande.

Han är inte min typ men jag ser det ändå.

nja, han är ju trasig, tar all plats i rummet, har tagit en massa droger, har varit otrogen osv. så nej, jag ser det inte 
  • Anonym (Opl)

En tjejkompis stötte på en nerkoksad Mikael Persbrandt på krogen i Stureplan. Han gick fram till henne och sa "ska vi knulla!?!??". Hon tackade nej och gick därifrån.

• Anonym (T)
    Anonym (haha) skrev 2018-06-10 12:44:04 följande:

nja, han är ju trasig, tar all plats i rummet, har tagit en massa droger, har varit otrogen osv. så nej, jag ser det inte 

Haha, ja det finns ju nackdelar också såklart.

Men det drabbar ju bara de som har nära relationer med honom tänker jag.

Numera är han väl drogfri och förhoppningsvis trogen iaf ;)
  • Anonym (anonym 2)

Utstrålning,utstrålning och förmåga att läsa av och samspela är nog det som gör honom intressant och attraktiv, levande människor attraherar mängder och väcker intresse att lära känna någon.

Anonym (anonym 2) skrev 2018-06-10 14:49:17 följande:

Utstrålning,utstrålning och förmåga att läsa av och samspela är nog det som gör honom intressant och attraktiv, levande människor attraherar mängder och väcker intresse att lära känna någon.

Utstrålning är väl ändå det sista han har. Ser ju ut som en död fisk med sina simmiga ögon.

• Anonym (anonym 2)
    Anonym (Ifrågasättande) skrev 2018-06-10 14:57:13 följande:
    Utstrålning är väl ändå det sista han har. Ser ju ut som en död fisk med sina simmiga ögon.

Klart han har mängder med utstrålning utan den skulle han ju knappast vara en av våra större skådespelare
    Anonym (anonym 2) skrev 2018-06-10 14:59:38 följande:
    Klart han har mängder med utstrålning utan den skulle han ju knappast vara en av våra större skådespelare
    Jag har betydligt mer utstrålning än han, och jag är inte skådespelare. Förklara på vilket sätt Persbrandt har utstrålning. Det enda jag ser är en alkoholiserad lynnig man som måste skrika och svära åt alla för att verka "häftig". Burdusa och otrevliga män tror jag överlag går bort hos de flesta kvinnor.

Sedan en annan sak jag tycker att Persbrandts fan-club-kvinnor hycklar med. En vanlig man som är alkoholiserad ses som oattraktiv och luffar-aktig och någon som dissas direkt. Men Persbrandt är alkis och kvinnorna älskar honom ändå. Hur går det ihop? Är det skillnad på alkis och alkis?

• Anonym (T)
    Anonym (Ifrågasättande) skrev 2018-06-10 15:03:10 följande:

Jag har betydligt mer utstrålning än han, och jag är inte skådespelare. Förklara på vilket sätt Persbrandt har utstrålning. Det enda jag ser är en alkoholiserad lynnig man som måste skrika och svära åt alla för att verka "häftig". Burdusa och otrevliga män tror jag överlag går bort hos de flesta kvinnor.

Har du svårt att förstå att man kan tycka olika? Varför provocerar det dig så mycket??
    Anonym (Ifrågasättande) skrev 2018-06-10 15:06:39 följande:

Sedan en annan sak jag tycker att Persbrandts fan-club-kvinnor hycklar med. En vanlig man som är alkoholiserad ses som oattraktiv och luffar-aktig och någon som dissas direkt. Men Persbrandt är alkis och kvinnorna älskar honom ändå. Hur går det ihop? Är det skillnad på alkis och alkis?

Öh, ja. Precis som det finns osexiga politiker och sexiga. Eller poliser, lärare, kockar, snickare...

Det finns alkisar med utstrålning och alkisar utan utstrålning.

Tror du alla alkisar ser likadana ut eller?
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Ifrågasättande) skrev 2018-06-10 15:06:39 följande:
    Nu är han ju en äldre man så det är väl klart att han inte längre ses som attraktiv bland kvinnor med tanke på just att han är till åren. Det är stor skillnad på alkis och alkis, en alkis eller missbrukare som inte är sjukpensionär och sitter i sin ingrodda etta utan skärper till sig, klär sig snyggt, har råd att sköta om sig, sina tänder och kan fungera bland andra en stor del av tiden.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (ew) skrev 2018-06-10 12:34:41 följande:
    Själv kvinna och håller fullständigt med ts. Helt obegripligt för mig.
    Samma här
Svar på tråden Mikael Persbrandt - vad fan ser kvinnorna hos honom?