Gå eller stanna kvar???
Hej
Jag och min man har varit tillsammans i 19år och vi har 3 underbara barn och hus tillsammans. Men nu börjar jag känna att detta är ohållbart, han tycker att vårt förhållande har varit dåligt mer eller mindre i 15 år. Jag får alltid höra detta när vi bråkar, han säger att om vi inte har mer sex kommer han att lämna mig. Jag har fått sämre sexlust efter barnen men försöker.
Han är sjuk i bland annat i depression så han sover väldigt mycket, vet att det är för att fly verkligheten. Jag har själv varit där men tog mig ur det själv.
Han gör inget här hemma är det något som skall fixas med huset eller bilen är det jag som fixar det.
Han är helt underbar med barnen när han umgås med dem vilket är en del.
Jag får själv fixa allt till barnen och hemmet, det känns som att jag har 4 barn inte 3.
Vi har ekonomiska bekymmer som är mitt fel, vet inte om han inte vågar att lämna mig för att inte sätta mig på pottkanten så att säga. Han är väldig snäll i grund och botten.
Om jag lämnar honom är huset hans och barnen,det skulle jag ha klart för mig sa han. Vet att det inte är så blev bara sårad av hans ord.
Jag vet inte om han vill att jag skall göra slut för att han skall ha någon att skylla på sedan, just nu gör han allt för att driva mig till vansinig.
Jag älskar honom.
Snälla kom med råd är helt förtvivlad just nu