• Natta93

Skaffa barn även fast man inte har fast jobb...

Hej.

Vad hade ni gjort? Jag är klar med min utbl. I höst och sen börjar mitt lärlingsår på mitt nya jobb... känner också att min vikt gör att ja gärna inte vill skaffa barn just nu av hälso skäl...ligger på 78kg och är 163cm lång. På g neråt sakta men säkert.

Plus att jag har en sambo med bra jobb också..

Om ni där ute varit i liknande situation... har ni varit i en liknande situation att ni inte haft jobb eller pluggar... hade så gärna velat veta alla andras historier då de blev barn. Antingen planerat eller inte planerat...

• Svar på tråden Skaffa barn även fast man inte har fast jobb...
  • Anonym (Ulla)
    Natta93 skrev 2018-06-11 20:53:01 följande:

Hej.

Vad hade ni gjort? Jag är klar med min utbl. I höst och sen börjar mitt lärlingsår på mitt nya jobb... känner också att min vikt gör att ja gärna inte vill skaffa barn just nu av hälso skäl...ligger på 78kg och är 163cm lång. På g neråt sakta men säkert.

Plus att jag har en sambo med bra jobb också..

Om ni där ute varit i liknande situation... har ni varit i en liknande situation att ni inte haft jobb eller pluggar... hade så gärna velat veta alla andras historier då de blev barn. Antingen planerat eller inte planerat...

Tycker inte det det ska stoppa dig :) Har du varit gravid tidigare? Övervikt kan ju göra så att det tar längre tid att bli gravid har jag hört.
  • 8992

Pluggar just nu, har precis avslutar första året på förskollärarprogramet och är gravid i v.18. Väldigt planerat barn & jag ser absolut inte det som ett problem eller hinder. :) finns alltid en massa anledningar till att vänta men är man redo så är man

• Natta93

Nej har inte varit gravid förut... har haft en stor barnlängtan sen förra hösten typ. Dock är min kille inte lika sugen... även fast han kan tänka sig ett :)

Svar på tråden Skaffa barn även fast man inte har fast jobb...