• liojunlo

Sex på jobbet

Har ni haft sex på jobbet? Har ni sex på jobbet?;)

• Svar på tråden Sex på jobbet
  • Anonym (Yupp)

Efter kontorstid i omklädningsrum. Vi har kvällspersonal som återkommer till kontoret då och då.

Blev tagen bakifrån o satsen landade med ett klafasch i golvet och fick där fint torka in. Riktigt sexigt sex längtar efter en liknande omgång men lär inte hända på ett tag.

Också sugit honom i konferens rummet och han har dragit fram mina tuttar o kysst dom här o var med personal i rummen omkring.

• liojunlo

ÅÅ låter härligt... hade önskat att de fanns möjligheter till sex på mitt jobb... Bara massa tråkiga ingenjörer :(... är alltid så sugen på jobbet...

• Anonym (Gördis)

Har haft sex på två tidigare jobb. Brukade suga av en kollega när vi jobbade natt tillsammans, blev lite av en tradition.

Inledde en relation med en kollega på ett annat jobb (kontor), och vi brukade dröja oss kvar tills övriga kollegor gått hem och knulla på diverse platser! 

Är en härlig känsla när man sitter där vid sitt skrivbord, professionell som få, och minnet av när han igår kväll lyfte upp mig på samma bord, slet av mig trosorna och knullade mig så papperna yrde, slinker förbi i huvet.

• Anonym (Stina)

Inte direkt på jobbet men i samband med jobbresor och kurser har det hänt både det ena och det andra på hotellrum, toaletter och grupprum. Rekordet var för några år sedan där jag sög av ena kursledaren på toaletten vid middagen och sedan fick med mig två andra hotellgäster upp på rummet under dansen och sedan avslutade med att knulla hela natten med kursledaren.

• Anonym (Örjan)

Inte sex på jobbet. Skiljer på sexvänner, arbetskamrater och vanliga vänner men när jag var singel hände det en del skoj i samband med jobbkurser. Sedan har jag faktiskt fått betalt för att ha sex så det kan kanske ses som sex på jobbet. Deltog som singel i del tyska filmer och på den tiden fick man som kille en liten slant för ett bra sprut på film även hos GGG och Spermastudio.

• Anonym (N)

Jag sög av en kompis på hans jobb i helgen... Han smet iväg lite då ja känner fler där..

• Anonym (M)

Inte mitt jobb, men min dåvarande kk:s jobb. Jag gick i gymnasiet och han jobbade på min gamla låg/mellanstadieskola. Hade sex i "hans" klassrum. Fick lite smisk över katedern också ;) haha...

• liojunlo

Det var sent på eftermiddagen. De flesta på kontoret hade gått hem för dagen.

Det var bara jag och chefen kvar på den våningen. Vi har alltid flirtat med varandra lite oskyldigt men har aldrig blivit nått.
    Hon stod vid kopiatorn och hade en sexig kort kjol på sig och en tajt topp..
    Kopiatorn krånglade, som den brukar göra med, pappret hade fastnat och jag kom snabbt till undsättning. När vi stod där på alla 4 och försökte få ut pappret så mötes våra blickar och vi började kyssas....... Vi hånglade intensivt och jag lyfte upp henne på bordet bredvid kopiatorn. Tog tag i höfterna och tryckte henne emot mig så hon kände min stenhårda kuk. Hon satte benen runt mina höfter medan vi hånglade vilt och jag lyfte in henne i närmsta konferensrum.....    

• Stil o Känsla

Sex på jobbet rekommenderas. Gör hela dage mycket trevligare, att minnas och hoppas på mer.

Relationen med min nuvarande fru sedan många år inleddes med ett 2 år långt KK förhållande på jobbet.

Hon var konsult och jobbade hos oss i olika perioder. Fantastiskt kul luncher som vi fortfarande talar om.

I bland var vi så sugna att vi letade oss iväg redan efter morgon fikan.

Finns så många minnen att skriva om. Men det hinner jag inte nu.

Svar på tråden Sex på jobbet