Måste ta avstånd från min drömkvinna...
Jag träffade kvinnan i mina drömmar för ett par månader sedan. Vi började med att dejta och hon verkade vara den perfekta kvinnan för mig. Vi hade samma humor samma intressen typ och vi hade samma syn på livet och livsmål.
Men nu har det gått några månader och jag har märkt av en sida hos henne som jag av erfarenhet vet är farlig. Hon är nämligen väldigt självcentrerad. Nästan lite narcissistisk av sig. Hon lägger upp väldigt mycket om sig själv på sociala medier och tar säkert minst fem selfies som hon lägger ut på Facebook och Instagram per dag. Hon pratar bara om sig själv hela tiden och bryr sig knappt om att lyssna på mig eller höra saker om mig. Droppen kom på min födelsedag. Istället för att fira den med mig så valde hon att istället gå ut med sina tjejkompisar och jag blev ensam.
Hon hamnar dessutom alltid i bråk med sina kompisar och på sin arbetsplats och även om hon har många kompisar så har hon inga riktiga vänner och det är hög rotation av kompisar. Många som hon umgicks med när vi började träffas har hon nu ingen kontakt med alls.
Jag har varit med såna här kvinnor förut och jag vet exakt hur det slutar. Dom tröttnar efter något år och så sticker dom vidare till nästa och är det något jag verkligen inte vill ha så är det ett krossat hjärta igen. Så jag har bestämt mig för att göra slut. Men det tar emot som fan att veta att kvinnan från mina drömmar har just den egenskapen jag aldrig kan bygga något seriöst med!
Vet inte vad jag vill få ut med tråden annat än att skriva av mig.