• Glinda från Oz

Ni som klagar på att ni aldrig får ligga

I tråd efter tråd ser jag killar som klagar på att de aldrig får ligga medan tjejerna kan välja och vraka. Men vem ligger dessa tjejer med? Det är ungefär lika många tjejer som killar och om vi utgår från att inte alla tjejer har lesbiskt sex så ligger de med killar. Tjejer och killar borde rimligt vis ha lika mycket sex.

• Svar på tråden Ni som klagar på att ni aldrig får ligga
  • Kurlie

Makes sence...sen är det väl en grupp män med vissa personlighetsdrag som överlag får ligga mindre. Verkar även vara de som gör mest väsen av sig..

• DeathByPickles
    Glinda från Oz skrev 2018-06-14 17:47:43 följande:

I tråd efter tråd ser jag killar som klagar på att de aldrig får ligga medan tjejerna kan välja och vraka. Men vem ligger dessa tjejer med? Det är ungefär lika många tjejer som killar och om vi utgår från att inte alla tjejer har lesbiskt sex så ligger de med killar. Tjejer och killar borde rimligt vis ha lika mycket sex.

Precis. Jag tror verkligen inte att alla 100% kvinnor ligger med 10% män, såsom det låter i gnälltrådarna. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (123)

Jag trodde det var samma person som startade alla dom trådarna.

• DeathByPickles
    Anonym (123) skrev 2018-06-14 18:43:07 följande:

Jag trodde det var samma person som startade alla dom trådarna.

Newp. Men kanske samma typ av person. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Thereisthat

Jag tror att det handlar om män som är bittra och vill lägga över ansvaret på andra genom att sprida en massa myter om att 10% av killarna får ligga med 100% av tjejerna.

Om man däremot la ner sin tid på att undersöka varför man inte får ligga så skulle nog problemet lösa sig.

• Anonym (jeppe)

Förstår inte hur man kan lägga skulden på andra könet. Jag som kille får aldrig ligga, men jag vet att det är mitt eget fel då jag inte är attraktiv, samt att jag gett upp med att försöka. Klart ingen vill ligga med mig då.

• Anonym (20/80)

20 % av killarna får knulla med 80 % av tjejerna.
    Så övriga 80 % av killarna slåss om de mindre attraktiva tjejerna (20 %).

• Anonym (:-))
    Anonym (20/80) skrev 2018-06-14 19:40:27 följande:

Nu glömmer du alla lesbiska tjejer som vill ligga med varandra!
  • DeathByPickles
    Anonym (20/80) skrev 2018-06-14 19:40:27 följande:

De där tjugo procenten måste verkligen..... ligga i! För att hinna med, tänker jag. Drömmer
    Är alla män som faktiskt har en partner också inräknade i de där tjugo procenten  förresten, och alla kvinnor i de åttio? 
  • Tecum

Men det är ju inte så att "alla" tjejer ligger runt. Däremot kan de flesta tjejer ligga runt om de vill, men motsvarade gäller inte killar då de måste agera och vara på ett visst sätt för  att få tjejer intresserade. Det är väl det som de bittra killarna med offerkofta beklagar sig över, att förutsättningarna är så olika. Inte att 100% av tjejerna ligger med ett fåtal killar. 

Svar på tråden Ni som klagar på att ni aldrig får ligga