Anonym (smalkuk) skrev 2018-06-16 23:34:42 följande:
I feel you.. Har samma "problem" och det är verkligen inte någon höjdare. Nu vet jag inte hur seriösa de är som skriver att man inte har något att oroa sig över osv, men jag får känslan av att det är något som sägs för att man ska få upp hoppet/de vill vara snälla. Alla gillar såklart inte stora kukar men om man har en smal kuk som jag (10cm i omkrets) så har det varken gett mig eller de jag haft sex med någon direkt jätte njutning vid vaginalt sex. Eller så är det bara jag som är sämst på att knulla?
Nä jag vet inte, kompensera med fingrar och tunga får man ju alltid höra men även om det är något som jag gillar att utföra så är det tråkigt att veta att man behöver kompensera för sin smala kuk.
Jag säger det inte bara. Vet inte hur stor min sambos penis är, aldrig mätt. Den är inte någon micropenis, men inte heller särskilt stor, skulle gissa under genomsnittet. Men har aldrig vart ett problem för någon av oss. För min del så har jag tränat min slida rätt mycket med knipövningar och bollar, så kan knipa åt om honom rätt bra plus att det känns tightare tack var sådana övningar. Vi gillar också analsex. Dessutom med att variera ställningar kan man få till en tightare känsla.Lägg därtill den uppsjö av leksaker och hjälpmedel som finns, samt våra munnar/tungor och fingrar.
På ett sätt kan jag nästan känna att det är bättre att han har en lite mindre penis ände jag stött på tidigare, hade han haft en större tror jag inte jag hade velat göra de saker jag tycker är väldigt tändande, såsom analsex, bli dubbelpenetrerad med hjälp av en dildo och ha riktigt hårt sex (då vi tänder på det båda två). Det hade gjort för ont helt enkelt.