• Anonym (fraktfritt)

När kuken är för smal då?

När man läser alla dessa kukstorlekstrådar så börjar oftast diskussionen runt kukstorleken i längd. Sen styr ofta kvinnor diskussionen till att det inte är längden som är viktig. Viktigare då isf med grovleken. Hellre en kortare snopp och grov.

Så sitter man med en smal kuk. Snacka om nitlott. Vad kan man göra för att kompensera? Eller är det döfött?

• Svar på tråden När kuken är för smal då?
  • Anonym (Stina)

Det beror helt på vilken tjej du träffar. Många tjejer bryr sig inte om storleken och tycker om att bli slickade och att man leker med fingrarna på strategiska ställen. I de klart flesta fallen är det ett icke problem som killar tyvärr har en tendens att göra en jättesak av. Tjejer är olika, väldigt många tycker att små eller normala är klart bäst och ett fåtal vill ha stora. Låt inte önskemål från ett fåtal förstöra ditt liv. Det är samma sak för mig det finns vissa killar som vill ha långa tjejer med stora bröst och det har inte jag, men det finns också gott om killar som tycker om mig som jag är.

• Anonym (Fulöl)

De tjejer som enbart bryr sig om kukstorlek är lika pantade som de killar som bara bryr sig om bröststorlek.

Get it?

• Anonym (Ada)

Hur skönt det är att ha sex med en kille har ingenting att göra med kukstorleken. Undantag möjligen om den är för stor, det kan göra ont, speciellt om mannen stöter med full kraft. Då har i alla fall jag svårt att slappna av. 

G-punkten på en kvinna når du med ett finger. Större än så behöver man inte vara för att kunna göra det himmelskt för en kvinna. Dom andra centimeterna på längden eller bredden har ingen betydelse om man kan sin sak. Sex är så mycket mer än bara in och ut med kuken. En man som kan spela på hela registret och vet vilka områden på kroppen som är erogena kan ha en kuk som en daggmask och ändå vara den bästa älskaren man haft. Kuken har ingen roll alls när du smeker nacken, örsnibbarna, insidan av låren.... 

Det dock några saker som är direkt avtändande när det gäller kukstorleken. 
    Män som hela tiden ställer frågor om den är tillräckligt stor. Finns inget värre än att behöva betygsätta Petter Niklas under akten . Män som är osäkra på om den är tillräckligt stor för att vara tillräckligt skön och hur den känns  och leder in samtalet på det hela tiden. Ja i princip allt som gör att man ska bekräfta att kuken är tillräcklig utseendemässigt. . Alla kukar är ok förutsatt att dom sitter på rätt man. Som kvinna spelar det ingen roll hur kuken ser ut det är hur man använder den och framför allt hur man smeker och tänder sin kvinna som får en att uppnå höjder. 

• Anonym (Kinky_vi)

Det beror på vad du menar med kompensera. Finns inga ställningar som gör att en smal känns lika mycket som en grov men vissa ställningar funkar bättre än andra. Sedan kan man så klart kompensera med att vara en jäkel på att ge oralt eller vara fingerfärdig men fullt ut kompenserar det inte för en grov. Tjejer är som sagt väldigt olika och många tycker bättre om att få oralsex än själva samlaget. Tyvärr får jag säga att för min del så är en smal snopp ett nej tack men dra inte för stora växlar av det. Vi så kallade size queens är inte så många.

• Anonym (Markus)

Hur många cm i omkrets snackar vi?

Liten

Mellan

Stor?

• Anonym (MammaMia)
    Anonym (fraktfritt) skrev 2018-06-15 09:23:03 följande:

När man läser alla dessa kukstorlekstrådar så börjar oftast diskussionen runt kukstorleken i längd. Sen styr ofta kvinnor diskussionen till att det inte är längden som är viktig. Viktigare då isf med grovleken. Hellre en kortare snopp och grov.

Så sitter man med en smal kuk. Snacka om nitlott. Vad kan man göra för att kompensera? Eller är det döfött?

Är kuken för smal eller är fittan för vid?
    Är kuken för kort eller är fittan för grund?

Det är frågor man kan ställa sig. Det viktigaste är väl att man hittar någon som det fungerar med, människor ser olika ut anatomiskt och så är det.

Jag föredrar inte en lång- det gör bara ont att få den som en kniv in i livmodern. En grov föredrar jag. Men det betyder inte att sex blir dåligt automatiskt om den inte är grov. Är den bara tillräckligt hård så funkar det :)
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-06-15 10:02:38 följande:

Det beror på vad du menar med kompensera. Finns inga ställningar som gör att en smal känns lika mycket som en grov men vissa ställningar funkar bättre än andra. Sedan kan man så klart kompensera med att vara en jäkel på att ge oralt eller vara fingerfärdig men fullt ut kompenserar det inte för en grov. Tjejer är som sagt väldigt olika och många tycker bättre om att få oralsex än själva samlaget. Tyvärr får jag säga att för min del så är en smal snopp ett nej tack men dra inte för stora växlar av det. Vi så kallade size queens är inte så många.

Om du är en sizequeen? Var går maxgränsen för dig? och om du hittar en riktigt stor tar du hela utan smärta då eller ere bara det visuella du gillar? 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Stina) skrev 2018-06-15 09:34:32 följande:

Det beror helt på vilken tjej du träffar. Många tjejer bryr sig inte om storleken och tycker om att bli slickade och att man leker med fingrarna på strategiska ställen. I de klart flesta fallen är det ett icke problem som killar tyvärr har en tendens att göra en jättesak av. Tjejer är olika, väldigt många tycker att små eller normala är klart bäst och ett fåtal vill ha stora. Låt inte önskemål från ett fåtal förstöra ditt liv. Det är samma sak för mig det finns vissa killar som vill ha långa tjejer med stora bröst och det har inte jag, men det finns också gott om killar som tycker om mig som jag är.

skiver under på den ovan. var tacksam för det du har. en alltför stor är bara problem på fler sätt än du anar. det värsta e att om inte tjejen backar direkt så är det i de allra flesta fall jävligt bökigt och tar tid och sen blir det oftast liksom aldrig riktigt avslappnat på ett sånt sätt att man kan ge sig hän o bara köra. 
  • Anonym (Kinky_vi)
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-16 01:20:15 följande:

Om du är en sizequeen? Var går maxgränsen för dig? och om du hittar en riktigt stor tar du hela utan smärta då eller ere bara det visuella du gillar? 

Vet inte var gränsen går men 23 ärliga och kontrollmätta cm är inget problem. Det gör självklart inte ont men kräver att man är riktigt kåt men det kan göra jävligt ont med en liten också om inte är kåt. Det visuella är viktigt blir kåtare av att se och ta på en stor så är det bara.
  • Anonym (smalkuk)

I feel you.. Har samma "problem" och det är verkligen inte någon höjdare. Nu vet jag inte hur seriösa de är som skriver att man inte har något att oroa sig över osv, men jag får känslan av att det är något som sägs för att man ska få upp hoppet/de vill vara snälla. Alla gillar såklart inte stora kukar men om man har en smal kuk som jag (10cm i omkrets) så har det varken gett mig eller de jag haft sex med någon direkt jätte njutning vid vaginalt sex. Eller så är det bara jag som är sämst på att knulla? 

Nä jag vet inte, kompensera med fingrar och tunga får man ju alltid höra men även om det är något som jag gillar att utföra så är det tråkigt att veta att man behöver kompensera för sin smala kuk.

• Anonym (M)

Är mitt tycke ett icke-problem, för det finns så många sätt att ha sex på. Är de en tjej som gillar känslan av att vara utfylld så går det utmärkt att också få till på andra vis. De allra flesta vill ju inte bara ha samma ut-och-in penetrerande sex med penis, det är ju kul att leka runt lite. Fingrar, händer, leksaker att använda - som dildos, finns också penisförlängare/förtjockare att sätta på. Kan ha en dildo av valfri storlek + din penis i. Finns en uppsjö av saker att hitta på. 

• Anonym (M)
    Anonym (smalkuk) skrev 2018-06-16 23:34:42 följande:

I feel you.. Har samma "problem" och det är verkligen inte någon höjdare. Nu vet jag inte hur seriösa de är som skriver att man inte har något att oroa sig över osv, men jag får känslan av att det är något som sägs för att man ska få upp hoppet/de vill vara snälla. Alla gillar såklart inte stora kukar men om man har en smal kuk som jag (10cm i omkrets) så har det varken gett mig eller de jag haft sex med någon direkt jätte njutning vid vaginalt sex. Eller så är det bara jag som är sämst på att knulla? 

Nä jag vet inte, kompensera med fingrar och tunga får man ju alltid höra men även om det är något som jag gillar att utföra så är det tråkigt att veta att man behöver kompensera för sin smala kuk.

Jag säger det inte bara. Vet inte hur stor min sambos penis är, aldrig mätt. Den är inte någon micropenis, men inte heller särskilt stor, skulle gissa under genomsnittet. Men har aldrig vart ett problem för någon av oss. För min del så har jag tränat min slida rätt mycket med knipövningar och bollar, så kan knipa åt om honom rätt bra plus att det känns tightare tack var sådana övningar. Vi gillar också analsex. Dessutom med att variera ställningar kan man få till en tightare känsla.Lägg därtill den uppsjö av leksaker och hjälpmedel som finns, samt våra munnar/tungor och fingrar.

På ett sätt kan jag nästan känna att det är bättre att han har en lite mindre penis ände jag stött på tidigare, hade han haft en större tror jag inte jag hade velat göra de saker jag tycker är väldigt tändande, såsom analsex, bli dubbelpenetrerad med hjälp av en dildo och ha riktigt hårt sex (då vi tänder på det båda två). Det hade gjort för ont helt enkelt. 
  • Anonym (Navelludd)

Lite lustigt att läsa om hur snubbar är oroliga för att inte räcka till...
    Jag är själv inte utrustad med någon bamse, men har heller aldrig fått höra att jag har en för liten. Handlar ju om att man hittar varandra och kan ge och ta... Är man kåt så gör man det inte bara skönt för sig själv utan även för den man är med, och ju snuskigare desto bättre... ( i samförstånd förstås).
    För ett antal år sedan så hade jag sex med en av mina bästa kompisars kollegor (hon visste inte om min relation till polaren), varpå hon senare berättade för några kollegor, medans han hörde allt... om att hon haft sitt bästa sex nånsin, just med mig... Det var kul att höra... jag är normalstor, ca 15cm när jag är hård...

Svar på tråden När kuken är för smal då?