• garib

    Bosch tvättmaskin bra köp?

    Vilken erfarenhet har ni av Bosch?Tack på  förhand.

  • Svar på tråden Bosch tvättmaskin bra köp?
  • MsFry

    Bästa maskin jag haft! Den förra vi hade höll i 25 år, får se om den vi köpte nu håller lika länge. Men oavsett så är jag väldigt nöjd, även om vi köpte en av de billigare modellerna så är det bra kvalitet och alla funktioner man kan behöva.

  • MsFry

    Den enda nackdelen är väl kanske priset, men om man väljer en av derad billigare modeller knäcker den ändå konkurrenterna i kvalitet (de vars dyrare modeller ligger på samma nivå som Boschs billigare).

  • MrsCD

    Jag har haft tre Bosch. De två tidigare har jag lämnat bakom mig pga flytt. Väldigt nöjd med alla tre!

  • garib

    Köpte whirlpool för ca 2 år sedan och den pajade i fredags.Att laga kostar 2500..Så jag ska nog beställa Bosch.

  • Sandraberg

    Den viktigaste frågan är väl hur mycket du tvättar?
    Är du själv o kör nån maskin i veckan eller har du 7 barn och tvättar flera maskiner varje dag???

  • LFF

    Inte Bosch men deras systermärke Siemens. Älskar den. Har en med självdoserande system. Fyller på en hel flaska med tvättmedel och sen behöver jag inte tänka på det på en månad. Man kan själv ställa in hur mycket tvättmedel maskinen ska ta per tvätt.

  • Noname00
    garib skrev 2018-06-17 16:23:08 följande:

    Köpte whirlpool för ca 2 år sedan och den pajade i fredags.Att laga kostar 2500..Så jag ska nog beställa Bosch.


    Vad var felet?
    Är den bara 2 år så tycker jag att du ska reklamera den.
Svar på tråden Bosch tvättmaskin bra köp?