Äter inte mina Voxra tabletter
Hej alla ??
Jag har för ca 5 månader sedan fått Voxra utskrivet, men har inte tagit en enda tablett.
Varför? Jo för att den har en del biverkningar som jag läst om, och för att när jag talat med min läkare och påpekat detta så har han helt enkelt bara struntat i det jag säger o struntat i mina önskemål.
Jag har bara sagt att jag tar tabletterna ändå.
Jag har fått testa ca 4-5 olika mediciner och inget har hjälpt. Jag mår dåligt av att må dåligt och jag mår dåligt av att ingen lyssnar på mig.
I onsdags förra veckan fick jag lämna urinprov inför en neuropsykiatrisk utredning.
Har läst att Voxra kan visa positivt utslag för amfetamin, och eftersom jag inte tagit mina mediciner som jag ska, så är jag säker på att de inte kommer hitta ett enda spår av amfetamin i urinen vilket säkert kommer göra de misstänksamma.
Vet inte vad jag ska göra nu ???? jag vill inte att någon ska bli arg på mig!
Funderar på om jag bara ska börja ta voxra som de vill att jag ska, så ifall de nämner att de inte hittade amfetamin så kan de åtminstone få ta ett nytt urinprov o därmed se att det finns i urinen.
Men som sagt, jag är så RÄDDDDD inför alla biverkningarna. Jag vill inte tappa hår vilket kan vara en biverkning. Jag har redan så tunnt hår, och jag har så dåligt självförtroende redan o vill inte ha mindre hår.
Ni tycker säkert att jag är barnslig just nu, men ni förstår verkligen inte vilket dåligt självförtroende jag har. Jag har alltid haft tunnt hår o mitt hår har svårt för att växa o de är något jag mått dåligt över länge.
Vad hade ni gjort i mitt fall??? ????????