• Anonym (Rumpan)

Vill du betygsätta min rumpa?!

Det här är pinsamt. Jag tar inte ens selfies. Men jag har träffat en man som är besatt av rumpor. Han älskar min säger han, en 10:a. Men säger han det för att han är ärlig eller för att han är fixerad vi rumpor?

Jag har stor rumpa och stora lår och har aldrig sett min rumpa som något vackert eller nått män skulle tända på förrens nu. Tydligen är rumpor väldigt inne nu medans bröst har halkat ner. Jag har små bröst så önskan är ju såklart att rumpan får högre poäng och därmed blir ett triumfkort för mig.

Det hade varit intressant att höra från er därute vad ni tycker. Jag förstår att smaken är som baken(haha) så motivera gärna varför ni tycker som ni gör.

Elaka, OT, kommentarer undanbedes. Jag är inte ute efter uppmärksamhet i den bemärkelsen.

• Svar på tråden Vill du betygsätta min rumpa?!
  • Anonym (Manneeen)

Utseende kan påverkas av ens känslor så tycker man om någon är det förstås större chans att man reagerar starkare på deras kropp. Så det blir svårt att göra en rättvis bedömning förstås men från min synvinkel ser jag det som följer.

Positivt är att den har härlig form och ser riktigt skön ut att smeka och kyssa. För de som gillar att använda tungan tror jag definitivt att man skulle uppskatta din rumpa.

Sedan beror det ju lite på smak, tycke och ålder kanske, men visst kunde den ha ännu mera form och jag tror många fitness-tjejer har gjort att det är inne med rumpa nu för de som får till den mjuka härliga rumpan med fastheten från en välsvarvad och tränad bakdel.

Summa summarum, jag gillar?t och skulle definitivt njuta av den.

• Gaskarl

Fin, mjuk och lekvänlig, är den rumpan jag ser.. Är den känslig?

• Anonym (Y)

Skulle gärna klämma på den. Ser jättefin ut!

Finns det måhända lite daller i den också?

• Krafs

Svårt att döma från bilden. Skulle vilja se en rakt bakifrån istället. Men den är fin, absolut! 

• Fritz08

Du har en snygg rumpa som inte hänger och inte ser ut att vara omgjord i photo shop.

Att jag inte gillar bilder på tjejer med stringtrosor räknar jag bort för din skull. 8 av 10 i rumpbetyg

• Viccan3322

Mycket vacker, du ska vara stolt

• Anonym (Man)
    Anonym (Rumpan) skrev 2018-06-18 15:37:44 följande:

Det här är pinsamt. Jag tar inte ens selfies. Men jag har träffat en man som är besatt av rumpor. Han älskar min säger han, en 10:a. Men säger han det för att han är ärlig eller för att han är fixerad vi rumpor?

Jag har stor rumpa och stora lår och har aldrig sett min rumpa som något vackert eller nått män skulle tända på förrens nu. Tydligen är rumpor väldigt inne nu medans bröst har halkat ner. Jag har små bröst så önskan är ju såklart att rumpan får högre poäng och därmed blir ett triumfkort för mig.

Det hade varit intressant att höra från er därute vad ni tycker. Jag förstår att smaken är som baken(haha) så motivera gärna varför ni tycker som ni gör.

Elaka, OT, kommentarer undanbedes. Jag är inte ute efter uppmärksamhet i den bemärkelsen.

Absolut en mycket vacker rumpa, den ska du vara stolt över.
    Välj gärna kläder som framhäver den, string var ett mycket bra val passar utmärkt på dig.
  • Anonym (No)

Dålig vinkel. Den är ok.

Svar på tråden Vill du betygsätta min rumpa?!