• Anonym (Jenka)

Kvinnor! Klitoris stimulans vid samlag?

Kan jag som man stimulera klitoris ännu mer?

Mer än när jag kör kukroten i botten och gör cirkelrörelser med bäckenet vid missionären. Eller smeker den vid omvänd ridning.

Har ni snälla några tips

• Svar på tråden Kvinnor! Klitoris stimulans vid samlag?
  • Dass

Testa missionären sittandes på knä och använd fingrarna eller en vibrator

• Anonym (Tjej)
    Dass skrev 2018-06-19 10:58:39 följande:

Testa missionären sittandes på knä och använd fingrarna eller en vibrator

Det är ett bra tips. :)

Om du har en liten vibrator funkar den i nästan alla ställningar.

Om du kommer in i tjejen bakifrån när hon ligger på sidan så kan hon öppna benen då når du lätt med handen.

När hon rider på rätt håll kan du ha tummen mot klitoris.
  • Anonym (Tjej)

Det är skönare om ni har glidmedel på klitoris.

• Mullbär

Bakifrån om du sträcker fram en hand o fingrar den, eller vid ridning (vanlig inte omvänd), använd tummen! ;)

• Dass

Verkar som att alla föredrar ett par flinka fingrar på klitoris istället för kropp mot kropp. Klitoris behöver ett jämnt tryck under en längre stund för att de flesta ska kunna komma vid penetration.

Att båda ligger på sidan är oxå ett bra sätt att komma till med fingrarna.

Tjejen ligher på sidan med ena benet upp över killens kropp. Han stöter i henne samtidigt som han når med fingrarna. Detta är en najs ställning, men inbjuder inte till kyssar så mycket.

• Anonym (....)

sätt en vibrator på klitoris samtidigt , jäklar så skönt! jag har svårt o komma om inte klitoris stimuleras...

• Anonym (Kvinna35)

Jag lägger ibland en dyna eller något liknande mjukt som jag lägger vibratorn på. Sedan lägger jag mig på mage så att jag grenslar dynan med dildon. Det är något i att rörelsen som stimulerar min klitoris följer samman rytm som rörelsen personen som tar mig bakifrån som gör orgasmen helt fantastisk. Glad

• Anonym (Jenka)

Ni är grymma Tack.

Har beställt en vibrator, lite och rosa ????

• Anonym (Vibrator)

På mig funkar inte kropp mot kropp öht om klitoris ska stimuleras! Använder nästan alltid vibrator om jag ska komma samtidigt som penetrerat sex.

Vibrator fungerar bättre än fingrar. Man får hitta ställningar där det fungerar att stimulera klitoris samtidigt. Älskar missionären men den ger mig inga orgasmer.

• Anonym (Pi)

Bakifrån liggande på sidan är suveränt! Älskar bakifrån och ligger vi på sidan kan han stimulera klitoris samtidigt.

Svar på tråden Kvinnor! Klitoris stimulans vid samlag?