Anonym (Madde) skrev 2018-06-19 18:54:42 följande:
Om nästan alla tjejer du möter sätter på sig bitchfacet så då är det nog något du utstrålar. Rannsaka dig själv.
Är du genuint artig när du hälsar på dom eller hälsar du på ett kallt, överlägset eller arrogant sätt?
Använder du mycket smink och har en flörtig personlighet, ler mot alla killar? Nu säger jag inte att det är fel med det, säkert inte, men enligt min erfarenhet så framkallar det ogillande hos andra tjejer.
Är du väldigt snygg och utstrålar samtidigt att du "vet om det", om du förstår vad jag menar. Samma sak här, det är ju inget fel med det. Men det kan störa folk. Att vara ödmjuk och genuin och inte ha näsan i vädret kan vara en smart taktik om man nu ser väldigt bra ut.
Min syster har upplevt liknande som TS , många tjejer hata henne, snacka skit, frös ute henne.
Syrran har utseendet , ut över det en grym idrottare,vet att mamma och hon har suttit oändligt många nätter under hennes ungdom och pratat om just hatet från andra tjejer.
Kom hon i skolkorridoren , vände sig alla grabbar om direkt, spana och flirta,
Jag fick hälsningar, som jag skulle skicka vidare till syrran,via träningen eller bara ute när man träffa andra män.
Tiden går, hon får vara med i någon landslags match inom sin idrott, hon testar provspelar fotboll , tränaren kommer hem och försöker övertala, syrran och mina föräldrar att hon ska byta till fotboll, men är kvar i sin sport, hon är med i tidningarna, lärare alla börjar berömma henne för vad dom läst om i tidningarna.
Hon får människor som följer henne och hennes idrotts prestationer.
Tjej hatet tar ännu större steg, blir nästan olidligt för syrran att ta sig igenom gymnasiet, hon har 2 st nära vänner, vilket hjälpte henne.
Vid 22 år träffar hon sin man, vid 24 barn, blir tvillingar, mannen hon träffar är också känd via sin idrott.hon har lämnat stan hon är uppvuxen i.
När hon kommer tillbaka, hälsa på, kommer många fram till henne, tjejer som mobbat och utfryst henne i åratal.
Dom vet allt om henne, dom berättar åt henne, du får då verkligen allt serverat på silverfat. nu börja dom försöka få kontakt, som dom varit bästa vänner hela livet.
Nu kom den verkliga sanningen fram, den syrran och mamma pratat om hela hennes uppväxt,, svartsjukan som kan driva människor att göra allt bittert för en annan människa.
Dom såg bara framgångarna hos syrran(mobbarna) men dom såg inte hur dom själva beteende sig.