Ensam utomlands
Hej!
Jag har åkt på en resa med en kompis, vi är arton år ca (vill inte säga exakt ålder).
Jag har sedan fem månader tillbaka ett förhållande som jag anser vara väldigt seriöst.
Min kompis som jag åkt med är singel.
Jag hade förväntat mig en mysig resa, upptäcka saker, shoppa lite, gå på stranden osv. Gå på någon klubb (hon får självklart dricka men jag dricker inte själv)
Första dagarna var väldigt roliga, vi gick på klubbar, träffade nyss folk, solade, badade osv. Men sedan hände det något. Hon började skriva med massa tinderkillar och dom senaste dagarna har hon gått på tinderdejter varje dag. Det har varit under kvällstid säg mellan kl 20:00-00:00 men nu igår stack hon iväg 21:00- (har ännu inte kommit hem) det var tänkt att hon skulle på dejt och sen komma hem, inga problem jag tog en promenad och pratade med min pojkvän i telefonen. Kl 04:00 inatt smsade hon och sade att hon inte kommer hem.
Vet inte om jag överdriver men tycker att det är sjukt taskigt när vi är på en resa tillsammans att hon åker iväg hela tiden på dejter och sen sover där så att jag får vara ensam hela kvällen, natten och nu morgonen.
Självklart ska vi kunna göra saker isär även fast vi är på resa tillsamman, men tycker det är taskigt att hon lämnar mig såhär och det är ju inte kul för mig att bara sitta hemma. Visst har jag varit ute men jag åkte ju hit för att vara med henne. Vi har inte träffats på ett halvår innan detta ska tilläggas!
Överdriver jag?