• Anonym (tigern)

tatuera över bristningar?

Hej,

Jag undrar om det går att tatuera över bristningar?
    Har du eller vet du om någon annan som gjort det, blev det bra?

Jag efterlyser tips på tatuerare och tatueringsstudio som gör snygga verk över bristningar .... har du någon bild att dela med dig av så hade det varit fantastiskt :)

Hoppas någon vill dela med sig 

Kram / Tigern 

• Svar på tråden tatuera över bristningar?
  • Anonym (Ja)

Blir som att tatuera över ärr iprincip.

Vissa tatuerare vägrar men då är dom enligt mig inte så duktiga.

De kommer ju självklart ändå synas lite igenom, men med rätt tatuerare blir de bra!

Fråga runt lite om dom du funderar att gå till :) har två tatueringar som är över ärr, gjorda av två olika. Den ena syns de igenom maaassor på och färgen har runnit ut lite men den andra syns de knappt.

Sedan beror de ju självklart på hur ?läkt? de är också, desto längre du väntar desto bättre

• Anonym (Normal man)

Vem bryr sig om bristningar?
    Tatueringar ger däremot ett negativt intryck, oavsett hur fint motivet är.

• Anonym (Ja)

Bara för man vill tatuera över betyder de inte att man vill dölja?

Dom kan ju faktiskt bara finnas där man vill ha en tatuering. Och att de ger ?ett negativt intryck? är bara din stenålders syn :)

Anonym (Normal man) skrev 2018-06-23 11:40:37 följande:

Vem bryr sig om bristningar?

Tatueringar ger däremot ett negativt intryck, oavsett hur fint motivet är.

• Anonym (Normal man)
    Anonym (Ja) skrev 2018-06-23 12:25:16 följande:

Bara för man vill tatuera över betyder de inte att man vill dölja?

Dom kan ju faktiskt bara finnas där man vill ha en tatuering. Och att de ger ?ett negativt intryck? är bara din stenålders syn :)

Jag tolkade TS som att hon vill skaffa tatueringar för att dölja bristningar.
    Har man ingen annan anledning till att skaffa en tatuering så tycker jag att man ska låta bli.

Smaken är olika, men jag är inte ensam om att tycka negativt om tatueringar.
    Jag antar att jag har en stenålders-syn, för jag gillar dessutom inte ankläppar, piercing, ritade ögonbryn etc.

Svar på tråden tatuera över bristningar?