Tänder jag på allt för snuskiga saker ?
Hej allihop.
Ända sen jag blev sexuellt aktiv har jag tänd på snuskiga saker, inte nödvändigtvis saker som är kinky utan just det som anses vara lite snuskigt och har varken funnit någon annan likasinnad som gillar likadan saker.
Det kan tex vara att jag drar ut kuken ur henne efter den varit i henne och låta henne slicka den helt ren och sedan fortsätta, kan tex vara att jag kommer på golvet och sedan fortsätter sexet medans hon slickar upp det, kan tex vara att det kommer Väldigt väldigt mycket spott & kladd under avsugning/deepthroat. Saker som är i den här naturen är by far det bästa jag vet och det jag tänder absolut mest på. Kan väl tillägga att jag tänder på när tjejen är undergiven ifall någon nu skulle undra det. Utan saker av den här naturen så känns sex lite avslaget för mig, blir nästan lite tråkigt tyvärr..
Skulle uppskatta om jag kan undvika att bli påhoppad eftersom jag inte direkt själv har valt vad jag blir sexuellt attraherad av.
Hur ovanligt är det att ni tjejer gillar det här, eller är det vanligare än vad jag tror ?
Killar, har ni varit med tjejer som gillat samma slags saker som jag nämnt ?
//Kluven kille