• Anonym (Zig Natur)

#Hur ragga på instagram?

Är det någon som har några tips på hur man kan ragga på Instagram?
    Finns det tex mötesplatser för olika önskemål, jag menar, den ena kanske letar ett snabbt ligg i Karlskoga, en annan ett seriöst förhållande i Skåne, en tredje bukkake gangbang i Borås på tisdag. Kom med tips!

• Svar på tråden #Hur ragga på instagram?
  • Anonym (mjukost)

Ett synnerligen långsamt sätt att använda Instagram. Men mitt tips är att du hashtaggar dina egna inlägg med tex #singel #sugen #Malmö(eller vart du nu bor) osv .

Eller leta upp samma taggar i sökfunktionen och skriv meddelande till nån som verkar vara intressant.

• Anonym (Jo)
    Anonym (mjukost) skrev 2018-06-21 15:12:42 följande:
    Ett synnerligen långsamt sätt att använda Instagram. Men mitt tips är att du hashtaggar dina egna inlägg med tex #singel #sugen #Malmö(eller vart du nu bor) osv .
    Eller leta upp samma taggar i sökfunktionen och skriv meddelande till nån som verkar vara intressant.
    Håller med
  • Anonym (Zig Natur)
    Anonym (mjukost) skrev 2018-06-21 15:12:42 följande:

Okej!
    hittade officialbonnierotten men hon verkar lite upptagen just nu ;)
Svar på tråden #Hur ragga på instagram?