• Erki92

Behöver mulliga kvinnor större penis?

Jag vet att det äe uttjatat med penisstorlekstrådar men har inte så mycket erfarenhet av sex och är vill veta om kvinnor som är kraftiga/mulliga behöver större penisar för att sexet ska funka bra? Eller kan lite mindre funka för kraftiga/mulliga. Självklart varierar det från person till person men är ändå nyfiken renr generellt.

• Svar på tråden Behöver mulliga kvinnor större penis?
  • Anonym (??)

Får jag bara fråga varför du tror att en mullig kvinna behöver en större penis? Vad vore anledningen?

• Anonym (Hört tvärtom..)

Jag har hört tvärtom. Alltså att magra kvinnor får vidare fitta. Pga mindre fett. Alltså borde feta vara tajtare.

• Erki92

Min tanka var att man kanske inte kommer åt lika bra men en typ genomsnittlig p.g.a extra fett typ kraftigare lår,större rumpa osv.

• Anonym (Jm)

Kära nån, vilken märklig fråga!

• Anonym (Ja du)

Motfråga: Har mulliga killar större kukar? Alltså rent generellt. Alltså både längre och grövre.

• Erki92
    Anonym (??) skrev 2018-06-21 18:08:45 följande:

Får jag bara fråga varför du tror att en mullig kvinna behöver en större penis? Vad vore anledningen?

Tänkte att det kan vara svårare att komma åt med en mindre penis då man har mer fett på kroppen typ kraftiga lår,större rumpa mer mage.
  • Erki92
    Anonym (Jm) skrev 2018-06-21 18:14:07 följande:

Kära nån, vilken märklig fråga!

Jag vet har lite svårt att formulera mig text så det blir lite konstigt
  • Erki92
    Anonym (Ja du) skrev 2018-06-21 18:15:52 följande:

Motfråga: Har mulliga killar större kukar? Alltså rent generellt. Alltså både längre och grövre.

Varför skulle dom ha det? Brukar vara tvärtom. Är man lite kraftig brukar det samlas fett runt penis vilket gör att penisen blir lite kortare
  • Anonym (Hört tvärtom..)
    Erki92 skrev 2018-06-21 18:16:38 följande:

Tänkte att det kan vara svårare att komma åt med en mindre penis då man har mer fett på kroppen typ kraftiga lår,större rumpa mer mage.

I vissa ställningar kanske det är svårare om man har en väldigt lite snorre?
  • Glinda från Oz

Vaginan påverkas inte av vikten precis som penisen inte gör det.

• Anonym (Tjej)

En tjock tjej borde föredra en lång och smal penis.

En smal tjej borde föredra en kort och tjock penis.

En tjock kille borde ha en kort och tjock penis.

En smal kille borde ha en lång och smal penis.

Alltså tjock kille borde ligga med smal tjej och smal kille med tjock tjej :)

• Anonym (joppeh)

Min erfarenhet är att mulliga kvinnor är tajtare. orsak har jag ingen aning om

Svar på tråden Behöver mulliga kvinnor större penis?