HJÄLP MIG!
Hej!
Nu på senaste tiden har jag fått små osynliga blåsor (eller inte riktigt blåsor) som går in och inte ut. Jag fick dem när jag blev torr på handen. Jag vet inte vad det är och har inte hottat vad det är för något, jag upplever att bär jag tar handkräm på händerna och de blir mindre torra ser de så kallade blåsorna bättre ut men jag bet inte vad det är. Jag läste lite på en hemsida och där stod det att det kan det vara så som det är med finnar, när ansiktet blir torrt så bildas det feta finnar och när man svettas om händerna bildas det små vätske fyllda blåsor. Kan det stämma?
Jag hittade denna bilden på internet mina blåsor ser inte ut så exakt det är mer den mörka pricken som är vid blåsorna som jag har, dessutom är det inte lika många, inte lika stora och inte lika groteska
Som sagt är det i te alls lika hemskt som med bilden jag har läst vad det på bilden är för sjukdom och symtomen och jag har inte det, men det är mer de mörka prickarna man ska se på. Bas så att ni får en humm om hur det ser ut.
Vet någon vad detta kan vara, är det bara något som jag får för att jag är torr eller borde jag söka hjälp?