Arg. Hela. Tiden.
Jag träffade min sambo för 2,5 år sedan. Det var som en film då vi sågs för första gången på en fredag och han åkte inte förrän på måndagen. Vi satt bokstavligen ihop. Men. Nu är allt verkligen skit. Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla situationen. Jag har alltid haft jobb med stabil ekonomi medan han haft något ströjobb som han skött ömsom bra och ömsom dåligt. Sedan ett halvår tillbaka är det jag som står för ekonomin helt. Jag börjar ledsna på detta och ger honom ultimatum att fixa en inkomst annars drar jag. Då kommer han med motargument att jag stör honom i hans arbete och så vidare att det är därför han inte fixar att ha det kvar. Till saken hör är att jag jobbar sjukt mycket för att få det att gå ihop och jag åker även till annan ort för att få det att funka, ibland 30 mil bort. Medan han är hemma och lär sig om sig själv som han säger...
Sen ett annat bekymmer. Han kan göra mig så fruktansvärt arg att jag bara vill dra av mig håret. Jag är så frustrerad på situationen att jag mår väldigt dåligt. Vet ej hur jag ska tackla detta? Kan inte prata med mina närmaste då de på en gång skulle säga att jag skulle lämna honom. Men jag har för mycket känslor. HJÄLP!