• Anonym (ge/ta)

Vad gör dig mest kåt ? Få el ge njutning?

Vad tänder dig mest ? Tanken på att din partner skall ge dig njutning/orgasm ? Eller att du ger din partner njutning/orgasm ? Givetvis utesluter de inte varandra, men vad är det som i tanken tänder dig mest ? (inför en kommande träff med din partner).

Svara ärligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör dig mest kåt ? Få el ge njutning?
  • Anonym (Ge i första hand)

Älskar att ge. Hans kåta ljud går jag igång på rejält och vet ju att det även innebär att jag får det jag vill ha

• Bolliz

Jar svårt att tänka mig att många blir kåtast av att få.

Se bara på porrindustrin som är uppbyggd på att få åskådaren att få lust och bygga upp en kåthet för att sen njuta.

Däremot är det nog inte många som ständigt hade velat ge utan att få ge sig hän åt sin egna kåthet. Då blir man bara frustrerad.

Man ger för att få!

• Pussan

Blir allra kåtast av att vara riktigt slampig, t ex krypa naken på alla 4 på golvet och få hans kuk inkörd i munnen. Eller över huvud taget bara bli beordrad att lägga upp mig eller ställa upp mig och ta emot kuk....fast då får jag ju njutning lika mycket som jag ger. Svår fråga...

• Cunnilingus18

Helt klart att ge njutning, finns inget mer upphetsande och tillfredställande att se en kvinna njuta. Har även vid några tillfällen helt glömt att komma själv, så måste vara ett bevis på att jag blir mest tillfredställd av att ge njutning snarare än att få. Även om det klart är tillfredställande att få njutning med ibland :)

• Anonym (50 Years Of Grey)

Det är alltid roligare att ge än att få.
    Men det är klart, om det jag ger inte uppskattas faller flaggstången direkt.

• Fjäril Vingad

Att ge. Det är en jäkla rusch att ge honom njutning. Som en slags maktkänsla.

Som tur är känner han likadant!

• Fritz08

Jag tycker först och främst om att ge njutning till en kvinna. Älskar att massera med eller utan olja. Att smeka, kyssa och slicka kvinnans vulva och fingerpulla med en, två ,tre fingrar. Kanske berör mitt lillfinger anus. En kvinna jag träffade fick fontänorgasm i mitt ansikte när jag gav henne njutning.

Jag tycker självklart om att få orgasm och spruta min säd, men en kvinnas njutning går först enligt mig.

Om yrket ?Eskort? skulle vara lagligt så är jag förmodligen en perfekt anställd

• ManiLund

Om detta är ett represemtativt urval är det härmed bevisat att kvinnor är betydligt mer egoistiska än män i sängen. :P

• Anonym (Wut)
    ManiLund skrev 2018-06-29 14:28:38 följande:

Om detta är ett represemtativt urval är det härmed bevisat att kvinnor är betydligt mer egoistiska än män i sängen. :P

6 kvinnor har röstat att de hellre ger, 4 att de hellre får. Hur får du det till mer egoistiska?
  • Anonym (Suck)

Alltid är det någon som ska bryta tråden med en onödig komentar.

Jag tycker om att ge till min partner.

• Tom Araya

Jag kan inte rösta då alternativ saknas.

Jag blir kåt både av att få och ge njutning, men framförallt av det psykologiska med att jag och partnern tänder just på det vi gör. Ger jag henne smisk så är det hennes tändning som gör att jag tänder på det.

• ManiLund
    Anonym (Wut) skrev 2018-06-29 14:34:32 följande:
    6 kvinnor har röstat att de hellre ger, 4 att de hellre får. Hur får du det till mer egoistiska?
    Relativt männen, av vilka en betydligt större andel hellre gav än fick.
  • Anonym (Man)

Att höra henne komma är det nästa som finns.

Att hålla hennes stora gungande skinkor i mina händer är det näst bästa.

• bylocal

Helt klart att ge! 
    Finns inget mer upphetsande än att se sin partner njuta fullt ut...... att se henne släppa taget, koppla av och njuta här och nu!
    Hennes njutning är min njutning!

Trevlig helg! Solig

/ T

• Anonym (Wut)
    ManiLund skrev 2018-06-29 15:30:42 följande:

Relativt männen, av vilka en betydligt större andel hellre gav än fick.

Det säger ändå inget om att kvinnor skulle vara mer egoistiska.
  • JagMan

Absolut att ge njutning/orgasm det tänder mig. Älskar att slicka fitta länge och ordentligt ...

• Anonym (Händer)

Älskar att ge njutning.

Men att ge njutning är samtidigt att ta. Ta för sig av hela det smörgåsbord av njutning som finns framför mig med blickar, händer, läppar, tunga, andedräkt och hud.
    Det är en blandning av maktkänsla och berusning att få henne att i princip bara bli ett skälvande knippe av lust som jag kan retas med och tilfredställa efter behag.

• Anonym (Man 36)

Att ge, alla gånger i veckan. Hennes orgasm är viktigare.än min, punkt!

Svar på tråden Vad gör dig mest kåt ? Få el ge njutning?