Ögonkontackt
Hej
Behöver hjälp hur jag ska tänka!
Nu i midsommaraftonen som var så va vi ett gäng som jag och sambon bara kände 2 stycken (tjejen som bodde där och en kille) tjejen bor där med sin sambo, iallafall så var vi där och grillade och drack alkohol och när kvällen kröp på så och alla blev fullare så satt jag och pratade med en bredvid mig och tjejen som bor där satt bakom hon jag pratade med och min sambo(flickvän) pratade med henne,
på andra sidan bordet sitter ett gäng grabbar varav en är tjejens sambo och jag sitter uppvriden mot hon jag pratar med så jag också ser min flickvän och killarna på andra sidan och plötsligt från ingen stans så ser jag hur min flickvän och tjejens sambo börjar kolla på varandra i ögonen en stund utan att säga nått,
sedan vrider dom tillbaka sina huvuden tillbaka till deras konversationer, jag ser det så väl och det är så tydligt för jag är knappt full... jag tänker och tänker innan jag dömmer det jag ser men jag såg ju det jag såg och inget annat...
Jag ser under kvällen att dom letar/kastar blickar av/åt varandra utan att ha en diskution.
Det är ju helt okej för mig att dom kollar på varandra när dom pratar med varandra eller om dom sitter i samma konversation och kollar på den som har ordet men det är skitkonstigt att göra det när dom har förhållande och är i helt olika konversationer... jag säger inget för jag vill inte förstöra kvällen men jag tål igentligen inte att se honom men jag spekar med.
Det är dags att gå in och alla plockar in saker, ser att min flickvän står och röker och jag väntar att hon ska gå in men hon går in till dendär killen och pratar ensam med han och jag låtsas gå förbi och hämta nått och när jag går tillbaka så har hon gått. Vi går in och jag ser fortfarande att dom letar blickar av varandra och så fort jag kollar på hon så vrider hon bort blicken direkt... dom skojar och har en det roligt och jag ser att hon trivs i sällskapet.
När jag tar upp dethär med hon när alla gått och lagt sig så är hon helt förvånad för hon har inte kollat på han eller nått och hon tycker inte att han ens är snygg och hon förstår inte vad jag pratar om för så var det inte... jag säger då men du kan ju inte neka att han ser jävligt bra ut och hon svarar nej... näää dåså varför säger du att han inte är det då och att du inte ens skulle göra nått med han även om du va singel... jag såg ju vad jag såg och jag litar ju på hon till 110% men i sånnahär läge så är det ju svårt eftersom jag har sett det själv Live... vad ska jag göraaaaa....??? De ända jag kan göra är ju typ att va tyst och bara lita på det hon säger..
HHHHHHJJJÄÄÄLLLLPPPP...!!!