Doktoronline - Clomid
Någon som har erfarenhet av att beställa Clomid från doktoronline? Fick ni tabletter som ni hade beställt?
Någon som har erfarenhet av att beställa Clomid från doktoronline? Fick ni tabletter som ni hade beställt?
Inte svar på din fråga men: Beställ ingenting online som du inte har på recept. Oavsett om det är ett företag man kan lite på eller ej när det gäller att få varorna och att det innehåller rätt medicin så är det inte säkert. Alla ska inte behandlas med den medicinen. Och om du tar den behöver din läkare veta om det och det ska vara dokumenterat i din journal. När jag tog det fick de hålla ordentlig koll och göra extra ultraljud då äggstocken svullnat och de var oroliga för att den skulle brista. Har du riktig otur kan du göra det svårare istället för lättare att bli gravid, och orsaka ett akut hälsotillstånd.
Just docteronline är faktiskt en seriös sida. De agerar helt lagligt under engelsk lagstiftning. Pga att det är en engelsk läkare som skriver ut medicinen efter en konsultation så kan inte Sverige/läkemedelsverket begränsa dem. Det är fritt inom EU, riktigt medicin, riktiga läkare med licens o 12årig utbildning...
Gällande medicinen ifråga har jag ingen aning om den fungerar, men det är i alla fall inte några sockerpiller du kommer få från docteronline.
Just docteronline är faktiskt en seriös sida. De agerar helt lagligt under engelsk lagstiftning. Pga att det är en engelsk läkare som skriver ut medicinen efter en konsultation så kan inte Sverige/läkemedelsverket begränsa dem. Det är fritt inom EU, riktigt medicin, riktiga läkare med licens o 12årig utbildning...
Gällande medicinen ifråga har jag ingen aning om den fungerar, men det är i alla fall inte några sockerpiller du kommer få från docteronline.
Någon som har över som vill sälja går inte köpa på sidan längre
Någon som har över som vill sälja går inte köpa på sidan längre
Gör det Inte?
Varför?
Vadå varför?
De du har skrivit? Va menar du?
Det går visst att köpa clomid där
Jag har försökt de går inte.
På vilket sätt går det inte? Du får ett mail när läkaren tagit emot formuläret