• Anonym (nollnoll)

hur vet man om man är ful?

hej...jag lever varje dag med att vara ful,men vissa säger att jag är söt .... men hur vet man att man är ful?   jag lider oerhört av mitt utseende...hur ser en snygg människa ut? jag måste veta så jag kan ta livet av mig om det stämmer att jag är ful....

• Svar på tråden hur vet man om man är ful?
  • Anonym (Nej)

Jag tror inte du är ful... vissa inbillar sig att de är det. Jag har alltid gjort det... fram till för ett halvår sedan då jag stegvis börjat inse att jag är ganska snygg. Jag har trött att jag varit ful och tjock och att ingen har gillat mig men det är inte så....

Alla är fina på sitt sätt och ingen är ful...

• Anonym (nollnoll)
    Rikochkåt skrev 2018-06-26 23:56:29 följande:

Man ser sig själv i spegeln. Inser att man är ful. Gillar läget och går vidare.

jaså du är också ful.  stackare
  • Anonym (Madde)

Men vilket melodramatiskt inlägg.. ska du ta livet av dig om du är ful, för att det enda som betyder något i livet är utseende menar du? Finns inget annat att leva för?

• Anonym (mmmmmm)
    Anonym (Madde) skrev 2018-06-27 01:35:26 följande:

Men vilket melodramatiskt inlägg.. ska du ta livet av dig om du är ful, för att det enda som betyder något i livet är utseende menar du? Finns inget annat att leva för?

Att kunna föröka sig och ha socialt och sexuellt liv är ett primär behov man har.
    Att man är ensam och dålig mental hälsa är ofta en faktor av att tex det. 

Man kan göra upp med det med bra självförtroende och andra hobbies och liknande men som sagt så har vi våra naturliga behov och om man inte får dem tillfredsställda så är det väldigt jobbigt.
  • Anonym (mmmmmm)
    Rikochkåt skrev 2018-06-27 02:21:48 följande:
    Nej.

Jag vill inte ha barn. Alls. Och jag vill fan inte ha sex. det är äckligt.
    Well... you are special. 
  • Anonym (skolmatsalen)

Satt några gånger i skolmatsalen med bara tjejer medans jag satt där och åt så pratade tjejerna om snygg Anders. Då tänkte jag att jag inte är något vidare fin 
    annars tror jag inte tjejerna skulle känna sig så bekväma om att prata om snygga killar framför mig 

• CitronTulo

Vem som är söt, snygg, charmig, eller "ful" sitter väl främst i betraktarens ögon!
    Sen finns det ju vissa som har ett utseende som tilltalar fler..

• Anonym (Tjej)
    Anonym (skolmatsalen) skrev 2018-06-27 07:52:34 följande:

Satt några gånger i skolmatsalen med bara tjejer medans jag satt där och åt så pratade tjejerna om snygg Anders. Då tänkte jag att jag inte är något vidare fin 

annars tror jag inte tjejerna skulle känna sig så bekväma om att prata om snygga killar framför mig 

Fast hut snygg man är varierar med åren. Jag var ful tills jag var 16. Då blev jag plötsligt halvsnygg. Var det till ca 30 då jag blev riktigt snygg till 35 och sedan blev jag ful igen.

Är du kille så kommer säkert din snygghet öka med åren.
Svar på tråden hur vet man om man är ful?