• Anonym (37 år)

    Aldrig haft mens - är 37 år

    Jag är 37 år och jag har aldrig fått mens. Det är väl ganska konstigt eller hur? Jag är 100% säker att jag aldrig haft mens. Jag har kanske inte kommit in i puberteten ännu?

  • Svar på tråden Aldrig haft mens - är 37 år
  • Anonym (qwerty)

    Det är inte alls speciellt konstigt. Det är trots allt bara 50% av världens befolkning som får mens. 

  • Anonym (37 år)
    Anonym (qwerty) skrev 2018-06-27 08:57:47 följande:

    Det är inte alls speciellt konstigt. Det är trots allt bara 50% av världens befolkning som får mens. 


    Ah så bra! Då är jag helt normal.
  • Bolliz

    Primär amonerr?e googla det.

    Har du fått bröst och könshår så har du genomgått pubereteten annars har du ovanstående diagnos troligtvis.

    Att 50% aldrig haft mens tror jag inte på.

    Däremot kan det vara 50% som inte just nu blöder av andaa orsaker. Tex att de inte är gamla nog, äldre eller är sjuka på ett el annat sätt.

  • Anonym (Sara)
    Bolliz skrev 2018-06-27 09:27:14 följande:

    Primär amonerr?e googla det.

    Har du fått bröst och könshår så har du genomgått pubereteten annars har du ovanstående diagnos troligtvis.

    Att 50% aldrig haft mens tror jag inte på.

    Däremot kan det vara 50% som inte just nu blöder av andaa orsaker. Tex att de inte är gamla nog, äldre eller är sjuka på ett el annat sätt.


    50 % av världens befolkning är ju män och som du kanske vet så menstruerar de inte.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Sara) skrev 2018-06-27 09:41:21 följande:

    50 % av världens befolkning är ju män och som du kanske vet så menstruerar de inte.


    Nej det är mer än 50 % som är män av världens befolkning. Det finns fler män än kvinnor i världen
  • Anonym (Nej)

    Och ta, du kanske har pco eller någon annan hormonrubbning?

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-27 09:46:00 följande:

    Och ta, du kanske har pco eller någon annan hormonrubbning?


    Ts *
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-27 09:45:15 följande:

    Nej det är mer än 50 % som är män av världens befolkning. Det finns fler män än kvinnor i världen


    Ok då 51 % av väldens befolkning är män, om vi nu måste vara så petnoga.
  • Anonym (37 år)

    Jag har ingen sjukdom eftersom jag är en kille. Problemet är löst, tack

  • Anonym (Nej)
    Anonym (37 år) skrev 2018-06-27 10:51:18 följande:

    Jag har ingen sjukdom eftersom jag är en kille. Problemet är löst, tack


    Då va det ju onödigt att ens starta tråden när du vet lika väl som alla andra att killar inte har mens.
  • Anonym (A)

    Vad är syftet med sånna här tramstrådar? Lust att förklara?

  • Bolliz
    Anonym (Sara) skrev 2018-06-27 09:41:21 följande:

    50 % av världens befolkning är ju män och som du kanske vet så menstruerar de inte.


    Där fick jag så jag teg! :)
  • Anonym (S)
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-27 10:58:34 följande:

    Då va det ju onödigt att ens starta tråden när du vet lika väl som alla andra att killar inte har mens.


    Transkillar kan dock ha mens...
  • Anonym (Nej)
    Anonym (S) skrev 2018-06-27 11:52:59 följande:

    Transkillar kan dock ha mens...


    Ja om dom inte har gjort könskorrigering
  • Anonym (Noobs)

    Ni som stör er på att tråden är oseriös kan ju börja med att ta en titt på i vilken forumdel tråden ligger. Ironi och satir heter den, om ni vet vad det betyder? Nästa gång kan ni kolla upp det och inte trycka på länken. :) Tips!

  • Anonym (Sara)
    Anonym (Noobs) skrev 2018-06-27 12:12:54 följande:

    Ni som stör er på att tråden är oseriös kan ju börja med att ta en titt på i vilken forumdel tråden ligger. Ironi och satir heter den, om ni vet vad det betyder? Nästa gång kan ni kolla upp det och inte trycka på länken. :) Tips!


    Låg först i Känsliga Rummet, söta du.
  • Vorr vorr
    Anonym (A) skrev 2018-06-27 10:59:38 följande:

    Vad är syftet med sånna här tramstrådar? Lust att förklara?


    Lite humor måste det finnas
    Fotboll
Svar på tråden Aldrig haft mens - är 37 år