kör över internet utan att träffats?
Hej, här är en förvirrad pojke på 24 somrar just nu,och känner att jag bara skulle behöva skriva av mig lite.. Hoppas denna tråd hamnar rätt! för jag är inte så bekant med denna hemsida!
Jag bör absolut inte KÄNNA såhär över någon jag aldrig träffat.. jag är typ kär eller något? vet att det låter jätte skumt det här för jag är även en person som har extremt svårt att varken bli intresserad utav någon eller få känslor...men just nu kan jag varken sova eller äta...
ska bara skriva det lite kort hur det ligger till.. jag och den här tjejen har varit "snapchat" vänner sedan den dagen typ appen kom så c:a 6-7 år eller något.. och vi har bara växlat lite ord med varandra lite då och då.. kunde antingen ta veckor mellan vi skrevs eller flera månader... men nu för 2 månader sedan eller något sånt har vi verkligen börjat skrivit som åta helvete..och jag märkte rätt fort att hon var intresserad denna gång.. medans jag bara rykte lite på axlarna för det blir nog som det alltid att det snart slutas skrivas.. dock denna gången tokspammade hon mig hela tiden och typ sa "tack att du står ut med mig" och allt sånt käbbel.. hon är lite speciell kanske jag vet inte..
Det roliga är att den här personen i sig är en extremt "feg" eller blyg eller vad man nu ska kalla det..fick modet att fråga mig 2 gånger om att vi måste ses snart kan du i helgen etc.. (jag sa tyvärr nej för jag kände inget för henne DÅ) men vi fortsatte sedan att skriva mer och mer och jag insåg att faaan jag börjar bli äckligt intresserad utav henne.. det bara pirra till helt plötsligt och så när jag såg att hon antingen skickade på snap eller skrev på facebook.. och hon erkände att hon "aldrig varit såhär mot någon eller känt så här mot någon man aldrig träffats) och började skriva att hon bara längtar efter mig och allt möjligt till och med drömt om mig flertal gånger.. vi hade bokat 1 gång att ses men hon fick lite personliga problem då så vi fick avboka etc.. men för att göra detta kortfattat så kan jag säga såhär.."2 dagar sedan skrev hon att jag längtar efter dig så himla mycket <3 <3 bara längtar tills vi väl ses"
därav jag skrev sen 2 dagar senare att vi kan väl försöka boka in helgen om 2 veckor för jag är upptagen denna helg..(vi bor c:a 50min bilfärd ifrån varandra)
men det är nu det roliga börjar.. då fick jag ett svar helt plötsligt" jag vet inte längre jag är i en ända stor bubbla " och det var inget jag hade sagt eller gjort hon bara vet inte..medans sen säga jag vill inte förlora vår vänskap! men jag fick inget svar hur det kunde ändras på 2 dagar eller något sånt.. orkar inte skiva allt liksom men som sagt jag är extremt förvirrad.. så jag tog bort henne på fejjan för jag var så förbannad och så.. så ja.. någon som har ett förslag vad i helvete hände där på 2 dagar?