• Anonym (Jack)

Killar som inte är så snygga men ändå får massa kvinnor

Någon som märkt av dessa? Kanske i högstadiet, gymnasiet, universitetet eller ute i arbetslivet.

Det finns vissa killar/män, som inte är särskilt snygga, dvs inga män med direkt "klassiskt snygga drag" som typ välmarkerade käkben etc .. men ändå har de en förmåga att locka åt sig kvinnor som bara den!

Vad är det dessa män sitter inne med som många av oss andra saknar?

Killar, vad tror ni att det är?
    Kvinnor, har ni nånsin varit attraherad av en man som inte är klassiskt snygg? Vad var det som gjorde er intresserade tror ni?

• Svar på tråden Killar som inte är så snygga men ändå får massa kvinnor
  • Anonym (Hepp)

En gissning.

Pondus, självsäkra, vågade, inte rädd för att misslyckas, kan snacka, har humor, spännande, mystiska, har någon slags talang som de är skitbra på.

• Anonym (Hepp)

Och det faktum att han har mycket tjejer. Då blir flera tjejer nyfikna och intresserade.

• Miss Sunny
    Anonym (Hepp) skrev 2018-06-30 21:31:55 följande:

En gissning.

Pondus, självsäkra, vågade, inte rädd för att misslyckas, kan snacka, har humor, spännande, mystiska, har någon slags talang som de är skitbra på.

Precis !  Vi vill inte ha töntiga, timida mesar. Visa, våga, vara lite "på". Men på ett flirtigt och charmigt sätt.
  • Miss Sunny
    Anonym (Hepp) skrev 2018-06-30 21:31:55 följande:

En gissning.

Precis !  Vi vill inte ha töntiga, timida mesar. Visa, våga, vara lite "på". Men på ett flirtigt och charmigt sätt.
  • Anonym (Yle)

Tjejer i allmänhet bryr sig inte så himla mycket om vackra drag. Charm, manlighet, glimten i ögat och gott självförtroende kan göra nästan vem som helst attraktiv för kvinnor.

I min kompiskrets fanns en kille med acneärr, potatisnäsa och utstående öron, han var den mest eftertraktade, så himla charmig och sensuell kille

Tjejer i allmänhet går mindre på utseende än vad killar gör, klart vi gillar snygga killar, men utan inre kvalitéer går de bort, och mindre snygga kan bli hur attraktiva som helst om de är charmiga.

• Anonym (Jack)
    Anonym (Yle) skrev 2018-06-30 21:40:51 följande:

Tjejer i allmänhet bryr sig inte så himla mycket om vackra drag. Charm, manlighet, glimten i ögat och gott självförtroende kan göra nästan vem som helst attraktiv för kvinnor.

I min kompiskrets fanns en kille med acneärr, potatisnäsa och utstående öron, han var den mest eftertraktade, så himla charmig och sensuell kille

Tjejer i allmänhet går mindre på utseende än vad killar gör, klart vi gillar snygga killar, men utan inre kvalitéer går de bort, och mindre snygga kan bli hur attraktiva som helst om de är charmiga.

Kan du beskriva lite av denna killens personlighetsdrag mer ingående?
  • Mella-Bella
    Anonym (Jack) skrev 2018-06-30 21:04:16 följande:

Kvinnor, har ni nånsin varit attraherad av en man som inte är klassiskt snygg? Vad var det som gjorde er intresserade tror ni?

Han var kåt och målinriktad. Han hade humor. En jargong om sex som tilltalade mig. Och han skojade om att han var så ful själv. Det kunde bli så vansinnigt roligt. Jag föll pladask.
  • Mella-Bella
    Anonym (Yle) skrev 2018-06-30 21:40:51 följande:

Håller med iallafall när det gäller mig sjäkv, tjejer i allmänhet vet jag inte
  • Fjäril Vingad

Yta är bara yta. Den säger ingenting.

Hur en människa är inombords däremot. Värderingar, humor, klokhet, såna saker.

• Anonym (Elin)

Min första kärlek var inte modell direkt, inte så snygg om man tittade på allt var för sej- stor näsa, alltför fylliga läppar, rätt skum frisyr. Men så vackra ögon, ett varmt leende och en smal kropp med naturliga muskler, tillsammans blev det riktigt attraktivt och han var rolig, duktig på många saker och snabbtänkt. Det var många tjejer som gillade honom även om han inte var särskilt flirtig, han var ihop länge och seriöst med mej och varje tjej sen tills han gifte sej. Just humor och att vara snabbtänkt är det gemensamma hos alla jag fallit för, och att de har varit duktiga på något, typ musik, hantverk, idrott. Det där manliga skönhetsidealet med bred sammanbiten käke och bekymmersrynkor i pannan ger jag inte mycket för, ett varmt leende ser så mycket attraktivare ut än skitnödighet.

Svar på tråden Killar som inte är så snygga men ändå får massa kvinnor