• Anonym (Way)

Upptagen kollega men intresserad?

Jag har fallit för min kollega som är upptagen.

För ett tag sedan hade vi fest på företaget, efter ett antal glas började han helt plötsligt vara på mig väldigt mycket. Han tittade mig djupt i ögonen och ville sedan gå iväg så vi kunde vara själva. Det slutade med en del kyssar och smek. Och även om han prompt även ville att jag skulle följa med hem så hade vi inte sex. (Han bor med sin tjej men hon var bortrest. Jag gick väldigt tidigt då jag fick lite ångest över hans tjej. Jag vill inte förstöra mellan dem..)

Han har alltid uppmärksammat mig, tex när jag fixat håret.

Varje gång han kommer in på kontoret så är det mig han tittar på först av alla och nickar fram ett hej.

Han har också stenkoll på mig och mina intressen.

Han skojar gärna med mig och får mig att skratta.

Jag kommer på honom med att titta på mig väldigt ofta.

Han har även börjat snacka om att börja med ett specifikt intresse som jag har, för att jag pratat så gott om det.

Jag har tidigare inte tänkt tanken på att försöka något med honom, har alltid tyckt att han är fin som ser mig, för den jag är. Men mer som en vän.

Efter festen har nu mina känslor blivit större för honom.

Häromdagen när vi pratat en stund satt han bara tyst och tittade rakt in i mina ögon. Ett antal sekunder gick tills jag bröt ögonkontakten för att gå hem. Jag blev också lite förvirrad av detta, för vi snackade efter festen och det som hände. Att vi måste varit väldigt fulla. Men han verkade ändå inte ångra att han tog med mig hem.

Han verkar inte vilja att det tar slut med tjejen dock.

Så vad håller han på med?!

Blir tokig.. jag har fått känslor men vill inte vara ?den andra kvinnan?.

• Svar på tråden Upptagen kollega men intresserad?
  • Anonym (Hmm)

Jobbigtläge men egentligen kanske han vill göra slut med sin tjej? Var rädd om dig själv men glöm inte våga chansa för att vinna!!

• Anonym (Hmm)

Jobbigtläge men egentligen kanske han vill göra slut med sin tjej? Var rädd om dig själv men glöm inte våga chansa för att vinna!!

• sebbe420

Jag tycker att det är ett dåligt beteende av honom som förmodligen bara bottnar i att han vill ha bekräftelse, han vill se om han kan få dig, om så bara för en natt. Ett dåligt beteende eftersom han redan är i en relation förstås, och du säger att han inte verkar vilja att den tar slut. Därför tycker jag det är dåligt att han beter sig så pass kärleksfullt och uppmärksamt mot dig, för det är att leka med folks känslor. 

Svar på tråden Upptagen kollega men intresserad?